10.01.2017 | NOVA ERA SUZUKIJA
Povratkom u MOTO GP u velikom stilu SUZUKI korporacija nagovestila je novu eru u svom sektoru motociklizma. Osnovna svrha povratka u ovu kraljevsku disciplinu bila je zapravo priprema za sezonu 2017. u koju će SUZUKI ući sa potpunom novom generacijom GSX-RR 1000. Za novi GSX-RR svaka komponenta je razvijana iznova kao potpuno nova tako da se radi o motociklu koji zapravo nema dodirne tačke sa prethodnim generacijama. Pored razvijanja mašine za stazu SUZUKI se naravno fokusirao da i ostalim ljubiteljima motociklizma pruži ugođaj vožnje trkačkog motocikla na ulicama i drumovima pa otud i novi GSX-R 1000 pod oznakom L7. GSX-R 1000 L7 je do sada ubedljivo najsnažniji, najlakši i ujedno elektronikom najopremljeni sportski motocikl koji je SUZUKI ikada razvio. Početak redovne prodaje ovog modela očekuje se u aprilu ove godine.

Izložbom na Milanskom sajmu motocikala "EICMA 2016" SUZUKI je prezentovao kompletnu gamu novih motocikala koje će uvrštati u redovnu prodaju širom Evrope tokom 2017. i 2018. godine. Pored legendargnog GSX-R SUZUKI je poradio i na jednom od svojih najprodavanijih motocikala V-STROM, čiji se naslednik takođe dugo čekao. Najprodavaniji Suzukijev ENDURO, V-STROM 650 je pored tjuninga dobro poznatog V-TWIN agregata od 650 ccm3 sada dobio i potpuno novi izgled, simulirajući robusnost V-STROM 1000. U gamu će takođe biti uvršten i novi V-STROM 1000, a SUZUKI je ovaj put mislio i na početnike ili one vozače kojima nije neophodna velika kubikaža pa će u ponudu biti uvršten i potpuno novi V-STROM od 250 kubika.

Kao i u slučaju V-STROM 250, SUZUKI koji je uvek bio poznat kao proizvođač uglavnom većih kubukaža razvio je kompletnu paletu motocikala sa manjim kubikažama kako bi se namirile i potrebe početnika ili vozača koji motocikl korsite isključivo za gradsku vožnju, a opet primenom najnovijih tehnologija direktno sa trkačke staze. I ovi motocikli imaju takođe značajne tehnološke napretke u odnosu na konkurenciju, kao što je GSX-R 125 ubedljivo najsnažniji i ujedno najlakši motocikl svoje klasa ikada napravljen. Ponuda će uključiti sledeće modele:

1. GSX-R 125
2. GSX-S 125
3. GSX 250 R


Rezultati koje je u 2016. godini beležio SUZUKIJEV STREET adut GSX-S 1000 stvorili su platformu za dalji razvoj i širenje ove klase u okviru brenda, pa ja takođe koristeći SUPERSPORT tehnologiju GSX-R razvijena i platforma za novi GSX-S 750 koji obećava. Početak prodaje ovog motocikla takođe je zakazan za april ove godine i novinarske redakcije već spekulišu da bi motocikl mogao biti potpuni lider u klasi.

Nakon dugog niza godina i legendarni BURGMAN 400 dobija svojeg dugo očekivanog naslednika. U pitanju nije samo blaža restilizacija aktuelnog modela već i motocikl drugačijih performansi. Motocikl je sada dobio značajno sportskiju i agresivniju liniju koju i podržavaju performanse (više konjskih snaga kao i veći obrtni moment uz redukovanu masu).

Euro Sumar D.O.O. je u pregovorima sa SUZUKI KORPORACIJOM vezano za mogućnost prezentacije nekog od pomenutih modela na predstojećem sajmu motocikala, o čemu će biti više informacija na sajtu i u medijima ukoliko dogovor bude postignut. Kako informacije poput dostupnosti i cena budu postajale aktuelne redovno ćemo izveštavati.