Već na prvi pogled svideće Vam se savršeno elegantan i prepoznatljiv dizajn modela SWIFT.
Kada se udobno smestite i pokrenete motor, dopašće vam se neponovljivi osećaj zadovoljstva.
SWIFT budi strast za vožnjom.
Za ljude koji nepogrešivo opažaju jedinstvene detalje i koji se ne plaše da “ostave traga” u gradu.
VOZITE STILSKI ILI SPORTSKI UZ PUNO ZABAVE!
MOTOR | 1.2 DUALJET 2WD - Hybrid 5MT |
1.2 DUALJET 4WD - Hybrid 5MT |
1.2 DUALJET 2WD - CVTHybrid 4MT |
---|---|---|---|
Vrsta motora | benzin | benzin | benzin |
Tip motora | K12C | K12C | K12C |
Distribucija goriva | Multi-point ubrizgavanje | Multi-point ubrizgavanje | Multi-point ubrizgavanje |
Broj cilindra | 4 | 4 | 4 |
Broj ventila | 16 | 16 | 16 |
Zapremina (ccm) | 1.197 | 1.197 | 1.197 |
Prečnik / hod cilindra (mm) | 73.0 x 74.2 | 73.0 x 74.2 | 73.0 x 74.2 |
Stepen kompresije | 12.5 | 12.5 | 12.5 |
Max snaga / broj obrtaja kW(KS)/(min) | 66(90)/6,000 | 66(90)/6,000 | 66(90)/6,000 |
Max obrnti moment / broj obrtaja | 120/4,400 | 120/4,400 | 120/4,400 |
Opis hibrida | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA |
MASE | |||
Masa praznog vozila (kg) | 865/911 | 975/911 | 925/946 |
Max dozvoljena masa (kg) | 1365 | 1405 | 1365 |
Dimenzije | |||
Br. vrata | 5 | 5 | 5 |
Dužina (mm) | 3,840 | 3,840 | 3,840 |
Širina (mm) | 1,735 | 1,735 | 1,735 |
Visina (mm) | 1,495 | 1,495 | 1,495 |
Međuosovnisko rastojanje (mm) | 2,450 | 2,450 | 2,450 |
Klirens (mm) | 120 | 120 | 120 |
Poluprečnik kruga okretanja (m) | 4.8 | 4.8 | 4.8 |
Zapremina prtljažnika (l) | 265 | 265 | 265 |
Dimenzije pneumatika |
175/65 R15
185/55 R16 |
-
185/55 R16 |
185/55 R16 |
Performanse | |||
Maksimalna brzina (km/h) | 180 | 170 | 175 |
Ubrzanje 0–100 km/h (s) | 13.1 | 13.8 | 12.2 |
Potrošnja goriva | |||
U gradu (l/100km) | 4.3 | 4.6 | 4.6 |
Izvan grada (l/100km) | 3.7 | 4.0 | 3.9 |
Prosečno (l/100km) | 3.9 | 4.2 | 4.1 |
Zapremina rezervoara (litara) | 37 | 37 | 37 |
Vreme je da upoznate Suzukijev SHVS hibrid (Smart Hybrid Vehicle BY Suzuki), novi napredni sistem vožnje. SHVS smanjuje emisiju CO2 i podiže efikasnost potrošnje goriva, što za posledicu ima niže troškove vlasništva. Osim toga, lakši je i zauzima manje prostora od uobičajenih hibridnih sistema, a, u kombinaciji sa laganom šasijom, obezbeđuje bolje performanse. Sistem “pomaže“ motoru u smanjenju potrošnje goriva, a pretvaranjem kinetičke energije nastale usporavanjem u električnu, elektromotor doprinosi boljem i efikasnijem radu glavnog motora. Kompaktni i lagani SHVS sistem sastoji se od litijum-jonske baterije velikog kapaciteta od 10 Ah, sa odličnim performansama punjenja i napajanja i od integrisanog starter-generatora (ISG) sa funkcijom motora.
Prilikom kretanja, da utvrdi da li postoji opasnost od sudara sa vozilom ili pešakom, SWIFT koristi dva pomoćnika - monokularnu kameru i laserski senzor.
Nakon što detektuje potencijalni sudar, zavisno od situacije, automobil se ponaša na neki od sledećih načina:
1. Upozorava vozača zvučnim i vizuelnim upozorenjem.
2. Ako je rizik od sudara veliki i vozač panično koči, pokreće sistem “pomoć pri kočenju” kako bi povećao silu kočenja.
3. Primenjuje snažno automatsko kočenje ako se rizik od sudara još više poveća.
Ova funkcija koristi monokularnu kameru za detekciju horizontalnih oznaka na putu. Pri brzini od 60 km/h ili većoj, u slučaju napuštanja saobraćajne trake, sistem, predviđajući putanju vozila, upozorava vozača vizuelno (na ekranu i indikatoru) i taktilno (vibrirajući kolo upravljača).
Prilikom korišćenja dugih svetala pri brzini od 40 km/h ili brže, aktivira se automatsko prebacivanje svetala između dugih i oborenih („kratkih“), zavisno od prisustva drugih vozila i svetlosnog okruženja.
Pri brzini od 15 km/h ili brže, dva bočna radarska senzora “otkrivaju” vozila koja se nalaze u ili prilaze mrtvom uglu. Ako vozač aktivira pokazivače pravca za promenu trake, LED ikona na odgovarajućem retrovizoru vizuelno i uz podršku zvučnog signala upozorava vozača na vozilo u mrtvom uglu.
Kada vozilo nekontrolisano prelazi od jedne strane trake do druge, pri brzini od 60 km/h ili brže, sistem zvučnim ali i svetlosnim signalom na info ekranu upozorava vozača na takvo kretanje uzrokovano pospanošću ili nekim drugim faktorima.
Kada je vozilo ispred, adaptivni sistem tempomata koristi radar projektovan za merenje udaljenosti i automatski održava rastojanje od vozila do vozila u skladu sa izabranim podešavanjem. Kada nema vozila ispred, sistem održava brzinu (od 40 do 160 km/h) koju je zadao vozač.
Ovaj sistem koristi monokularnu kameru za praćenje saobraćajnih znakova na putu. Kada detektuje saobraćajni znak, poput ograničenja brzine ili zabranjenih zona, prikazuje ga na ekranu, kako bi podsetio vozača pored kojih znakove je prošao automobil. U slučaju pojave više znakova, sistem može prikazati najviše tri znaka odjednom.
Pri vožnji unazad i brzinama do 8 km/h vozilo koristi dva bočna radarska senzora, postavljena pozadi. Kada se automobil sa parking mesta kreće unazad, senzor vozača upozorava na približavanje vozila. Ako se detektuje vozilo, vozač dobija zvučno i vizuelno upozorenje na ekranu, što mu, naročito u slučaju zaklonjenog pogleda s jedne ili obe strane vozila, pomaže u bezbednom manevrisanju.
Suzuki ALLGRIP AUTO tehnologija pogona je unapređena kako bi vozačima pružila još više uzbuđenja, zadovoljstva i sigurnosti.
ALLGRIP AUTO omogućava vozaču mir i opuštenost u svakodnevnoj vožnji, naročito tokom vožnje po klizavim putevima ili površinama prekrivenim snegom. Sa sistemom pogona na sva četiri točka sa visko spojnicom, obrtni moment se, detektovanjem gubitka prianjanja prednjih točkova za podlogu, automatski distribuira na zadnje.
Glatko zakrivljeni okvir povećava krutost donjeg dela karoserije, koja omogućava odlične osnovne performanse vozila, a istovremeno podiže nivo bezbednosti pri sudaru efikasnim „raspršivanjem“ energije.