KATANA pokreće agregat od 112 kW koji karakteriše performanse i izdržljivost koja ima koristi od znanja stečenog tokom decenija uspešnih proizvodnih trka, i od tehnologija razvijenih za MotoGP trke.
Ovaj motor dugog hoda pruža glatku reakciju gasa i trenutno, kontrolisano ubrzanje. Rezultat su uzbudljive i zadovoljavajuće performanse sa karakteristikama koje vozaču olakšavaju kontrolu.
999 cm³ vodeno hlađeni, DOHC, redni četvorocilindrični agregat ima ventilacione rupe između cilindara kako bi se smanjio gubitak pumpanja u kućištu radilice tako da motor može da isporuči više snage i obrtnog momenta.
Profili dvostrukih bregastih vratila iznad glave dizajnirani su da poboljšaju performanse na ulici, optimizuju performanse izduvnih gasova i postignu odličan ukupni balans performansi i upravljivosti, posebno pri niskim i srednjim brzinama.
Aluminijumski klipovi, projektovani korišćenjem metode konačnih elemenata (FEM), liveni su za optimalnu krutost i malu težinu.
Cilindri obloženi Suzuki kompozitnim elektrohemijskim materijalom (SCEM) integrisani u gornji deo kartera smanjuju trenje i poboljšavaju prenos toplote i izdržljivost.
Kompaktna, lagana šasija je konstruisana da obezbedi agilnost, lakoću kontrole i zabavu u vožnji u kojoj će vozači uživati. Takođe ima za cilj da se najbolje ponaša u stvarnim uslovima vožnje na javnim putevima, u gradskom saobraćaju, na autoputu ili na seoskim i krivudavim putevima.
Suzuki inteligentni sistem vožnje (SIRS) predstavlja kolekciju naprednih elektronskih kontrolnih sistema koji omogućavaju vozaču da optimizuje karakteristike performansi kako bi odgovarale njihovom nivou samopouzdanja i iskustva, i kako bi najbolje odgovarale specifičnim uslovima vožnje i različitim putevima.
Suzuki Drive Mode Selector vam omogućava da slobodno birate između tri različita režima izlaznih karakteristika. Dok sva tri na kraju isporučuju maksimalnu snagu motora, finija kontrola nad nivoom odziva gasa i karakteristikama obrtnog momenta pri ubrzanju omogućava vam da maksimizirate mogućnosti motocikla i najbolje odgovarate različitim uslovima vožnje ili vašim željama. Rezultat je veće samopouzdanje i zadovoljstvo u vožnji, bilo da se krećete na velike udaljenosti sa punom opremom i suvozačem ili sami uživate u sportskoj vožnji.
Režim A
(aktivan)
Oštar odziv na gas i uzbudljivo ubrzanje dok dodajete gas čine ovaj režim dobrim za uživanje u sportskoj vožnji po krivudavim putevima po lepom vremenu.
Režim B
(osnovni)
Mekši, linearniji odgovor na gas ima za cilj da učini motocikl upravljivijim i udobnijim na dugim putovanjima ili kada se vozite po gradu.
Režim C
(udobnost)
Ipak, mekši odgovor i nežnija isporuka snage dok zavćete ručicu gasa čine motocikl poslušnijim i upravljivijim na putovanjima, kada se vozite sa suvozačem, kada se vozite po mokrim ili klizavim putevima i kada želite da se opustite i uživate u vožnji kući nakon dugog izleta.
STCS je ažuriran sa verzije sa 3 režima (+ OFF) prethodne generacije da bi sada ponudio širi izbor od 5 podešavanja režima (+ OFF). Finija inkrementalna kontrola podešavanja omogućava novom sistemu kontrole vuče sa 5 režima da se bolje uklapa u raznovrsnije uslove i stilove vožnje. Ovo zauzvrat uliva veće samopouzdanje kod vozača, bez obzira na iskustvo, dok istovremeno smanjuje stres i umor. Što je veći broj režima, to brže kontrola stupa na snagu i sistem je proaktivniji u ograničavanju okretanja točkova.
Ova karakteristika standardne opreme vam omogućava da menjate brzine nagore ili naniže bez pritiskanja ručice kvačila. Kada je aktiviran, sistem isporučuje čiste, glatke promene stepena prenosa sa skoro neprekidnim ubrzanjem. Prebacivanje u niži stepen prenosa je takođe brzo i glatko, delimično zahvaljujući automatskom svetlucanju bez upotrebe ruku i kočenju motorom koji rade u harmoniji kako bi se stvorilo zadovoljavajuće iskustvo
Koristi TI-ISC (Integrisanu kontrolu brzine u praznom hodu na kućištu gasa) za neprimetno povećanje brzine motora i suzbijanje zastoja motora kada se krećete sa mirovanja ili vozite pri malim brzinama. Pomoć pri niskom broju obrtaja pomaže da se obezbedi bolja kontrola i rad u saobraćaju za zaustavljanje i kretanje i radi u skladu sa Suzukijevim sistemom za pomoć pri kvačilu (SCAS) kako bi se ostvario još glatkiji i lakši start.
Podešen da isporuči idealne ukupne performanse na ulici, osnovna arhitektura ovog četvorotaktnog DOHC četvorotaktnog motora visokih performansi od 999 cm³ sa vodenim hlađenjem, linijski četvorocilindrični motor ima koristi od znanja stečenog tokom decenija pobeđivanja u bezbrojnim trkama i od tehnologija razvijenih za MotoGP trke. Ažuriranja za modelsku godinu 2022 — uključujući nove profile bregastog vratila, nove opruge ventila, novo kvačilo i novi izduvni sistem — dodatno povećavaju maksimalnu izlaznu snagu i postižu ukupnu bolju ravnotežu performansi, a sve uz zadovoljavanje Euro 5 standarda o emisiji izduvnih gasova.
Ne samo da unapređeni motor ima širu, glatkiju krivu obrtnog momenta sa manje vrhova i padova, već postiže i veću ukupnu kumulativnu proizvodnju obrtnog momenta u svom radnom opsegu. I, iako je maksimalni obrtni moment neznatno manji nego kod svog prethodnika, motor ima veću proizvodnju obrtnog momenta pri niskim obrtajima u minuti. Ovo donosi zadovoljavajući osećaj trenutnog odgovora i ubrzanja od male brzine. Takođe pokazuje brži odziv pri srednjim i većim brzinama, što dovodi do uzbudljivijeg i prijatnijeg iskustva vožnje
Maksimalna izlazna snaga se postiže pri većim obrtajima (11.000 naspram 10.000), a to čini otvaranje gasa i okretanje motora još zabavnijim. Ovo se kombinuje sa bogatom raznolikošću novouvedenih elektronskih tehnologija upravljanja kako bi KATANA učinila upravljivijom, predvidljivijom i manje zamornom za vožnju.
Sportski izduvni sistem 4-2-1 za KATANU 2022 prenosi čist, oštar izgled i luksuznu notu svog prethodnika. Ispod površine, potpuno je redizajniran i podešen kako bi pomogao u isporuci maksimalnih ukupnih performansi dok zadovoljava Euro 5 standarde emisije. Strukturne promene uključuju novi raspored iza kolektora, novu strukturu komore i uvođenje novog dvostepenog sistema katalizatora koji pozicionira eliptični („u obliku trkačke staze“) pretvarač unutar komore kako bi se obezbedio dovoljan volumen katalizatora. Pored toga, kolektor je sada neznatno duži i Suzuki sistem za podešavanje izduvnih gasova (SET) postavljen je malo drugačije. Kao dodatna prednost, nota izduvnih gasova za ovaj ažurirani sistem je podešena i optimizovana korišćenjem Suzukijevog sopstvenog programa za procenu kvaliteta zvuka izduvnih gasova. Kvantitativna analiza i evaluacija programa pomaže da se ostvari prijatan zvuk izduvnih gasova koji ne ometa vozača dok je na putu, ali stvara luksuznu notu čim se motor pokrene.
Kompletna instrument tabla sa podesivom osvetljenošću LCD-a pakuje širok spektar korisnih informacija u relativno kompaktnu formu. Takođe je dizajniran da očitavanja svojih višestrukih funkcija učini lakim za prepoznavanje. Panel ima prilagođeni ekran. Žuto pozadinsko osvetljenje ekskluzivno za KATANU stvara jedinstven kontrast koji jasno prikazuje natpise na crnoj pozadini kada se vozi noću, ali to izgleda belo kada se vozi po dnevnom svetlu kako bi se održala jasna vidljivost prikazanih informacija. Kratka prilagođena animacija se reprodukuje kada je ključ za paljenje uključen, nudeći razigranu prezentaciju koja je ugodna oku i pojačava iščekivanje buduće vožnje. Još jedan dodir za ažuriranu instrument tablu je promena koja sadrži logo KATANA na dnu umesto slova SUZUKI prethodne generacije. LED indikatori dizajnirani za lako prepoznavanje pored ekrana. Uključeni su i oni za pokazivače pravca, duga svetla, neutralno, kvar, glavno upozorenje, ABS, sistem kontrole proklizavanja, upozorenje niskog napona, temperaturu rashladne tečnosti i pritisak ulja.
Veoma prepoznatljiv svetlosni snop vertikalno naslaganih LED farova obezbeđuje dobro osvetljenje i pomaže da KATANA bude jasno vidljiva za pešake i drugi saobraćaj noću. LED prednja poziciona svetla i pokazivači pravca Jasna bela poziciona svetla i žuti pokazivači pravca pružaju visoku vidljivost, izdržljivost i opštu efikasnost.
LED zadnje svetlo i kočiono svetlo Karakterističan dizajn ovih svetala stvara oštar izgled, dok crvena LED šema osvetljenja obezbeđuje visoku vidljivost. LED zadnji pokazivači pravca Postavljena na jedinstveni satelitski zadnji blatobran koja su ujedno I veoma vidljiva.
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | Sport Touring GSX-S 999 | |
Tip | 4-taktni, 4-cilindrični, vodom hlađen, DOHC | |
Kubikaža | 999 | |
Prečnik x hod | 73.4 mm x 59 mm | |
Menjač | 6-stepeni mehanički | |
Snaga motora | 153 PS (110 kW) / 10.000 rpm | |
Obrtni moment | 108 Nm / 9.500 rpm | |
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 2.130 mm | |
Ukupna širina | 835 mm | |
Ukupna visina | 1.110 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.460 mm | |
Udaljenost podloge | 140 mm | |
Ukupna masa | 215.00 kg | |
Visina sedišta | 825 mm | |
Oslanjanje napred | Inverted Teleskopska viljuška, spiralna opruga, uljni amortizer | |
Oslanjanje nazad | Centralni opružni član, spiralna opruga, uljni amortizer | |
Kočnice napred | Dvostruki disk | |
Kočnice nazad | Disk | |
Pneumatik napred | 120/70ZR17M/C (58W), tubeless | |
Pneumatik nazad | 190/50ZR17M/C (73W), tubeless | |
Zapremnina rezervoara | 12 l |