Vodeno hlađeni DOHC 90-stepeni V-Twin motor od 1037 cm³ isporučuje obilje konjskih snaga, obilan obrtni moment i dobru ekonomičnost goriva, dok u isto vreme zadovoljava Euro 5 standarde emisije.
Klipovi visoke kompresije projektovani korišćenjem FEM tehnologije postižu idealnu krutost, težinu i izdržljivost.
Klipovi se kreću unutar cilindara obloženih Suzuki kompozitnim elektrohemijskim materijalom (SCEM) za malu težinu, povećanu izdržljivost, smanjeno trenje i odlično odvođenje toplote.
Motor ima Suzukijev elektronski sistem gasa Ride-bi-Wire koji je jednostavniji, lakši i kompaktniji od mehaničkog gasa. Svaki cilindar se napaja elektronskim kontrolisanim kućištem leptira za gas od 49 mm.
Svako telo leptira ima jedan leptir ventil koji se otvara i zatvara sopstvenim nezavisnim motorom za preciznu kontrolu gasa.
Svaki cilindar ima injektor za gorivo sa 10 rupa, koji se nalazi nizvodno od tela leptira za gas na usisnoj grani za superiornu efikasnost sagorevanja i nisku potrošnju goriva.
Dvostruke svećice tipa iridijuma koje koristi Suzukijeva tehnologija Dual Spark Plug Technology doprinose glatkoj isporuci snage, manjoj potrošnji goriva, nižoj emisiji izduvnih gasova, linearnijem odzivu na gas, lakšem pokretanju motora i stabilnijem praznom hodu.
Suzuki Easy Start Sistem Vam omogućava da lako pokrenete motor jednim, trenutnim pritiskom na dugme za pokretanje, bez obzira na vremenske uslove ili temperaturu motora.
Vetrobransko staklo podesivo po visini razvijeno je kroz opsežna ispitivanja u aerotunelu kako bi se smanjili udari vetra. Vetrobran se može ručno podesiti u 11 različitih položaja u rasponu visine od 50 mm.
Pogodna šipka iza vizira može se koristiti čak i za montiranje dodatne opreme.
Povećana visina i veliki prečnik konusnih upravljača obezbeđuju dobru kontrolu upravljanja dok promovišu prepoznatljiv izgled van puta. Lagani upravljač visoke čvrstoće takođe ublažava vibracije vaših ruku.
Upravljač je opremljen štitnicima za ruke sa velikim tegovima amortizera za ergonomsku udobnost i smanjene vibracije.
Šasija, zahvaljujući V-dvostrukom dizajnu motora, rezervoaru za gorivo i ukrasnom sedištu, olakšava spuštanje nogu na tlo.
Jedan deo nasleđa V-STROM-a je njegov izdržljiv aluminijumski ram koji balansira težinu i krutost za optimalno upravljanje na različitim tipovima puteva.
Tokico radijalno montirane monoblok 4-klipne kočione čeljusti su uparene sa 310mm plutajućim duplim diskovima. Ove efikasne čeljusti su povezane sa Motion Track Brake* i kombinovanim kočionim sistemima za snažne performanse zaustavljanja.
Centralni štender je standardna oprema na V-STROMu 1050XT.
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | V-Storm 1050 enduro | |
Tip | 4-taktni, 2-cilindrični, vodom hlađen, DOHC | |
Kubikaža | 1.037 | |
Prečnik x hod | 100 mm x 66 mm | |
Menjač | 6-stepeni mehanički | |
Snaga motora | 79 kW (106 PS) / 8.500 rpm | |
Obrtni moment | 101 Nm / 4.000 rpm | |
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 2.265 mm | |
Ukupna širina | 940 mm | |
Ukupna visina | 1.465 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.555 mm | |
Udaljenost podloge | 160 mm | |
Ukupna masa | 247.00 kg | |
Visina sedišta | 850 mm | |
Oslanjanje napred | Inverted Teleskopska viljuška, spiralna opruga, uljni amortizer | |
Oslanjanje nazad | Centralni opružni član, spiralna opruga, uljniamortizer | |
Kočnice napred | Dvostruki disk | |
Kočnice nazad | Disk | |
Pneumatik napred | 110/80R19M/C 59V, tubeless | |
Pneumatik nazad | 150/70R17M/C 69V, tubeless | |
Zapremnina rezervoara | 20 l |