Suzuki - V-STROM DL 650 ABS M3

Enduro / V-STROM DL 650 ABS M3

DOHC V-Tvin 645cc je remek-delo Suzuki inženjeringa koji ima istoriju koja se razvija. Za novih 650, ovaj je uređaj podešen za velik obrtni moment niskog do srednjeg dometa za praktičnu upotrebu, a istovremeno održava uzbudljiv gornji deo.

Cena: 8.150€
Način finansiranja: Plati 2.245€ i vozi V-STROM-a 650 za 87€ mesečno!

645 cm³
Kubikaza
52 kw (70 PS) / 8.800 rpm
Snaga
213.00 kg
Težina

MOTOR

Koristeći inženjering SV650 uličnog modela, V-Strom 650/XT vodeno hlađen, DOHC, V-dvostruki motor je podešen da isporučuje čistu, snažnu snagu u svom radnom opsegu.

Klipovi presvučeni smolom niskog trenja i cilindri presvučeni SCEM-om pomažu u postizanju velike kilometraže za vodeći opseg putovanja u klasi.

Elegantni izduvni sistem 2-u-1 prolazi ispod šasije kako bi se smanjila težina, centralizovala masa i obezbedio prostor za uski zadnji deo (i opcioni prtljag).

Izduvni sistem ima dva katalizatora i koristi povratnu informaciju O2 elektronskom sistemu za ubrizgavanje goriva kako bi proizveo optimalnu efikasnost sagorevanja i smanjio emisije na neverovatno nizak nivo.

Sistem ubrizgavanja goriva koristi Suzukijev inovativni SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) na kućištima leptira za gas od 39 mm. Sekundarne prigušne ventile kontroliše servo motor za nesmetanu isporuku snage.

Injektori za gorivo sa 10 rupa sa dugim nosom na svakom kućištu gasa poboljšavaju raspršivanje goriva za bolju efikasnost sagorevanja uz smanjenje potrošnje goriva.

Suzukijeva patentirana integrisana kontrola brzine u praznom hodu (TI-ISC) u kućištu gasa stabilizuje brzinu motora u praznom hodu i pomaže u smanjenju emisije izduvnih gasova. Sistem je kompaktan i lagan.

Suzukijeva funkcija asistencije pri niskom broju obrtaja koristi TI-ISC za neprimetno podešavanje brzine motora kako bi nesmetano isporučio snagu tokom startovanja iz mesta i vožnje pri maloj brzini. Takođe pomaže u smanjenju mogućnosti da vozač odugovlači motocikl.

Kontrolni modul motora (ECM) pomaže u realizaciji najsavremenijeg upravljanja motorom i ima poboljšana podešavanja koja odgovaraju ažuriranim usisnim i izduvnim sistemima, što rezultira boljom ekonomičnošću goriva i linearnim odzivom na gas.


Šasija

Lagani, čvrsti aluminijumski ram doprinosi laganom rukovanju i odličnoj stabilnosti.

Prednje viljuške od 43 mm sa prednaprezanjem koje se podešavaju oprugom i zadnje vešanje u obliku veze kombinovane su sa podešavanjem prigušenja odskoka i ručnim podešavanjem predopterećenja opruge, olakšavaju upravljanje motociklom.

Sportski liveni aluminijumski točkovi sa 10 krakova na V-Stromu 650 pomažu da se maksimizira sposobnost držanja puta I stabilnost motocikla.

V-Strom 650 XT ima točkove sa žičanim krakovima sa aluminijumskim naplatcima koji bolje apsorbuju udarce na grubim površinama zbog fleksibilnog karaktera krakova.


Tehnologija

Tehnički podaci

MOTOR
Naziv V-Storm 650 enduro
Tip 4-taktni, vodeno hlađen, dvocilindrični V motor postavljen pod uglom od 90 stepeni, sa po dve bregaste osovine
Kubikaža 645
Prečnik x hod 81 mm x 62.6 mm
Menjač 6-stepeni mehanički
Snaga motora 52 kw (70 PS) / 8.800 rpm
Obrtni moment 62 Nm / 6.500 rpm
Veličina i osnovni podaci
Ukupna dužina 2.275 mm
Ukupna širina 835 mm
Ukupna visina 1.405 mm
Međuosovinski razmak 1.560 mm
Udaljenost podloge 170 mm
Ukupna masa 213.00 kg
Visina sedišta 835 mm
Oslanjanje napred Teleskopska viljuška, spiralna opruga, uljni amortizer
Oslanjanje nazad Centralni opružni član, spiralna opruga, uljniamortizer
Kočnice napred Dvostruki disk
Kočnice nazad Disk
Pneumatik napred 110/80R19M/C 59V, tubeless
Pneumatik nazad 150/70R17M/C 69V, tubeless
Zapremnina rezervoara 20 l
`

Video