Potpuno novi SX4 S-CROSS sa smelim i samouverenim SUV stilom.
Novi S-CROSS je pravi SUV naprednog dizajna i visoke funkcionalnosti, osmišljen da zadovolji dinamične potrebe današnjeg modernog vlasnika.
Snažnom i smelom estetikom, S-CROSS podiže standarde vožnje dodajući im snagu, pogon na sva četiri točka, najnovije bezbednosne elemente i nove tehnologije usmerene na štedljivost.
MOTOR | 1.4 BOOSTERJET 2WD - Hybrid 6MT |
1.4 BOOSTERJET 4WD - Hybrid 6MT |
1.4 BOOSTERJET 2WD - Hybrid 6AT |
1.4 BOOSTERJET 4WD - Hybrid 6AT |
---|---|---|---|---|
Vrsta motora | benzin DITC | benzin DITC | benzin DITC | benzin DITC |
Tip motora | K14C-DITC | K14C-DITC | K14C-DITC | K14C-DITC |
Distribucija goriva | Direktno ubrizgavanje | Direktno ubrizgavanje | Direktno ubrizgavanje | Direktno ubrizgavanje |
Broj cilindra | 4 | 4 | 4 | 4 |
Broj ventila | 16 | 16 | 16 | 16 |
Zapremina (ccm) | 1.373 | 1.373 | 1.373 | 1.373 |
Prečnik / hod cilindra (mm) | 73.0 x 82.0 | 73.0 x 82.0 | 73.0 x 82.0 | 73.0 x 82.0 |
Stepen kompresije | 10.9 | 10.9 | 10.9 | 10.9 |
Max snaga / broj obrtaja kW(KS)/(min) | 95(129)/5,500 | 95(129)/5,500 | 95(129)/5,500 | 95(129)/5,500 |
Max obrnti moment / broj obrtaja | 235/2,000-3,000 | 235/2,000-3,000 | 235/2,000-3,000 | 235/2,000-3,000 |
Opis hibrida | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA | ELEKTRO MOTOR LITIJUM JONSKA BATERIJA |
MASE | ||||
Masa praznog vozila (kg) | 1.195-1.235 | 1285-1305 | 1240-1265 | 1310-1330 |
Max dozvoljena masa (kg) | 1.685 | 1755 | 1710 | 1780 |
Dimenzije | ||||
Br. vrata | 5 | 5 | 5 | 5 |
Dužina (mm) | 4,300 | 4,300 | 4,300 | 4,300 |
Širina (mm) | 1,785 | 1,785 | 1,785 | 1,785 |
Visina (mm) | 1,580 (1,585 sa krovnim šinama) | 1,580 (1,585 sa krovnim šinama) | 1,580 (1,585 sa krovnim šinama) | 1,580 (1,585 sa krovnim šinama) |
Međuosovnisko rastojanje (mm) | 2,600 | 2,600 | 2,600 | 2,600 |
Klirens (mm) | 175 | 175 | 175 | 175 |
Poluprečnik kruga okretanja (m) | 5,4 | 5,4 | 5,4 | 5,4 |
Zapremina prtljažnika (l) | 430 | 430 | 430 | 430 |
Dimenzije pneumatika |
215/60 R16
215/55 R17 |
215/55R17 |
-
215/55R17 |
-
215/55R17 |
Performanse | ||||
Maksimalna brzina (km/h) | 195 | 195 | 195 | 195 |
Ubrzanje 0–100 km/h (s) | 9,5 | 10.2 | 9,5 | 10,2 |
Potrošnja goriva | ||||
U gradu (l/100km) | 5.9 | 6.7 | 7 | 7.4 |
Izvan grada (l/100km) | 4.6 | 5.2 | 5,4 | 5.8 |
Prosečno (l/100km) | 5.3 | 5.9 | 6,2 | 6.5 |
Zapremina rezervoara (litara) | 47 | 47 | 47 | 47 |
Zahvaljujući 1,4-litarskom BOOSTERJET turbo motoru sa direktnim ubrizgavanjem i 48V
SHVS blagom hibridnom sistemu, potpuno novi S-CROSS je efikasan i pun snage.
SHVS smanjuje emisiju CO2 i podiže efikasnost potrošnje goriva što za posledicu ima niže tekuće troškove. Osim toga, lakši je i zauzima manje prostora od uobičajenih hibridnih sistema, a, u kombinaciji sa laganom šasijom, obezbeđuje bolje performanse.
Sistem “pomaže“ motoru u smanjenju potrošnje goriva, dok pretvaranjem kinetičke energije nastale usporavanjem u električnu, elektromotor doprinosi boljem i efikasnijem radu motora. SHVS blagi hibridni sistem sastoji se od 48V ISG (Integrisanog pokretača-generatora) sa funkcijom elektromotora, 48V litijum-jonske baterije i 48-12V DC/DC pretvarača. Sa većim naponom napajanja od konvencionalnih sistema koji rade pod naponom od 12V, povećava i regenerisanu energiju usporavanja i količinu pomoći elektromotora za smanjenje potrošnje goriva i poboljšanje performansi u vožnji.
S-CROSS ima napredni Suzukijev sistem za detekciju, koji koristi kombinaciju monokularne kamere i lasera pričvršćenog za prednji vetrobran. Kombinovanjem ove efikasne kamere u detektovanju na srednjim i velikim udaljenostima i prepoznavanju svih činilaca koji utiču na saobraćaj, poput pešaka ili obeleživača traka i laserskog senzora, koji je najefikasniji na kratkim udaljenostima i tokom noćnih sati, postiže se vrhunska bezbednost.
Kako bi utvrdio da li postoji opasnost od sudara sa vozilom ili pešakom, S-CROSS u vožnji koristi dva pomoćnika - monokularnu kameru i laserski senzor. Nakon što detektuje potencijalni sudar, zavisno od situacije, automobil se ponaša na neki od sledećih načina:
1. Upozorava vozača zvučnim signalom i vizuelnim upozorenjem.
2. Ako je rizik od sudara veliki i vozač naglo koči, aktivira sistem “pomoć pri kočenju” kako bi povećao silu kočenja.
3. Primenjuje snažno automatsko kočenje ako se rizik od sudara povećava.
Promena trake pri brzinama većim od 15 km/h je bezbednija pomoću dva bočna radarska senzora postavljena pozadi. Senzori detektuju vozila koja se nalaze ili se približavaju mrtvim uglu. Kada se vozilo približava ili detektuje u zadnjem mrtvom uglu, ikona LED upozorenja svetli u odgovarajućem spoljašnjem ogledalu. Ako vozač ipak pokuša da promeni traku, LED ikona treperi, a signalizaciju prati zvučno upozorenje.
Ovaj sistem koristi monokularnu kameru za praćenje saobraćajnih znakova na putu. Kada detektuje saobraćajni znak, poput ograničenja brzine ili zabranjenih zona, prikazuje ga na ekranu table s instrumentima, kako bi podsetio vozača pored kojih znakova je prošao automobil. U slučaju pojave više znakova, sistem može prikazati najviše tri znaka odjednom.
Pri brzinama do 8 km/h, prilikom vožnje unazad, vozilo koristi dva zadnja bočna radarska senzora. Ako se detektuje vozilo, vozač dobija vizuelno upozorenje na ekranu i zvučno upozorenje. To pomaže vozaču da bezbednije manevriše van parking mesta, kada je pogled zaklonjen sa jedne ili obe strane vozila.
Kada se ispred nalazi drugo vozilo, sistem adaptivnog tempomata koristi radarsku tehnologiju milimetarskih talasa projektovanu za automatsko održavanje udaljenosti između vozila. Ako ispred nema vozila, sistem održava brzinu (od 40 km/h) koju je zadao vozač.
Pri dovoljnoj udaljenosti vozila ispred, S-CROSS se kreće konstantno podešenom brzinom.
U slučaju detekcije sporijeg vozila, automatski se prilagođava brzina kako bi se održala bezbedna udaljenost.
Ako vozilo ispred izlazi iz trake, a naredno je dovoljno udaljeno, S-CROSS automatski ubrzava i održava zadatu brzinu.
Pregled kamerom od 360 stepeni povećava bezbednost i udobnost.
Četiri kamere (prednja, zadnja i dve bočne) nude različite uglove pogleda oko vozila, uključujući 3D prikaz za siguran start, kao i pogled odozgo za bezbednije parkiranje.
Uparen sa ALLGRIP SELECT 4WD, S-CROSS je spreman da se uhvati u koštac sa svakim izazovom u kojem se nađe.
Suzuki tehnologija 4WD je poboljšana kako bi vozačima pružila još više uzbuđenja, zadovoljstva i sigurnosti.
Uz ALLGRIP ugrađne u vaš S-CROSS, možete proširiti spektar svojih aktivnosti i poboljšati način života.