Suzuki Eco Performance (SEP) je koncept razvoja koji stoji iza nove generacije motora koji optimizuju sve aspekte efikasnosti motora kako bi vam doneli vrhunski balans ekološke odgovornosti i potpuno zadovoljavajućih performansi.
Potrošnja goriva je niska i iznosi 1.9L/100km (52.6km/L)* i CO2 emisija izduvnih gasova iznosi 44g/km* u WMTC režimu testiranja.
SEP motor radi briljantno, pružajući impresivno ubrzanje i trenutni odgovor na suptilno okretanje gasa. Njegov snažan obrtni moment ističe se u saobraćajnog stani
kreni gužvi, čak i kada prevozite suvozača.
Motor proizvodi maksimalnu snagu od 6,4 kW i maksimalni obrtni moment od 10,0 N•m pri niskom broju obrtaja kako bi pružio odzivne performanse koje čine Avenis 125 zadovoljstvom za vožnju.
SOHC dizajn motora sa vazdušnim hlađenjem čini ga pouzdanom pogonskom jedinicom koja je laka za održavanje i ekonomična za vožnju. Štaviše, kompaktan je i lagan, karakteristika koja doprinosi okretnošću pri rukovanju i maksimalnom povećanju udobnosti za vozača i upotrebljivosti.
* Stvarna potrošnja goriva i emisije CO2 mogu se razlikovati u zavisnosti od uslova kao što su vreme, put, ponašanje vozača i održavanje.
Šasija Avenis 125 modela dizajnirana je da ispolji sav potencijal SEP motora. Poseduje okretan i agilan paket koji je veoma upravljiv, lak za rukovanje i udoban za vožnju.
Srednje podešavanje za prednje ogibljenje pomaže da se ostvari glatka vožnja. Prednje i zadnje ogibljenje su fino podešeni i pažljivo usklađeni sa gumama i točkovima kako bi se postigla fina ravnoteža stabilnosti, solidne performanse tokom vožnje, okretno rukovanje i udobnost.
Sportski aluminijumski točkovi obučeni u DUNLOP D307 N tubeles gume doprinose u pružanju vrhunskih performansi u vožnji i pozitivnog prianjanja na mokrim površinama. Dobro prilagođene evropskim uslovima na putevima, ove gume doprinose glatkoj vožnji, čak i na kaldrmi.
Suzukijev kombinovani kočioni sistem* potpomaže dobro izbalansirano kočenje tako što raspoređuje silu kočenja na prednji i zadnji točak prilikom pritiska poluge leve kočnice.
Kočioni disk prečnika 190 mm napred i doboš kočnica 120 mm pozadi doprinose obezbeđivanju stabilne zaustavne moći.
Avenis 125 se nalazi na kratkom međuosovinskom rastojanju koje dobrinosi lakom manevrisanju i u konjukciji sa laganim, uskim dizajnom nudi lakše, okretnije upravljanja na gradskim ulicama.
Zahvaljujući velikom klirensu od 160 mm**, Avenis 125 se sa lakoćom nosi sa ležećim policajcima i drugim neravninama na putu. Tome doprinosi i kombinacija sa optimizovanim oblikom sedišta koji olakšava postavljanje obe noge na tlo.
Rezervoar za gorivo zapremine 5,2 litara radi u kombinaciji sa motorom koji štedi gorivo kako bi se postigla oslobađajuća autonomija vožnje od približno 274 kilometra*** koja je lakša za vaš novčanik i pomaže u smanjenju učestalosti i pratećih problema sa zaustavljanjem radi dopune goriva.
Elegantno dvobojno sedište sa atraktivnim crvenim šavovima pruža i vama i vašem suvozaču prijatnu vožnju. Dugačko je i dobro podstavljeno, čvrsto, ali udobano i prekriveno površinom bogate teksture koja obezbeđuje sigurno prianjanje tokom vožnje.
Podna daska izdašnih proporcija vam omogućava da zadržite udoban položaj za vožnju, dok njegov zgodan dizajn sa odsečenim delovima olakšava postavljanje obe noge čvrsto nakon zaustavljanja.
Dizajn sa šarkama poklopca za gorivo na repu znači da možete da sipate gorivo bez potrebe da otvarate sedište ili držite poklopac. Kao dodatna prednost, njegovo pozicioniranje pomaže da se izbegne prljanje podne ploče ili vreća koje bi mogle da vise sa kuka prilikom dopunjavanja goriva.
Nezavisni desni i levi aluminijumski rukohvat, sa stilskim, oštrim dizajnom, kombinovana je sa aluminijumskim osloncima za noge kako bi se poboljšala udobnost vozača.
Unutrašnji blatobran se nalazi tik iznad zadnje gume kako bi poboljšao zaštitu od prskanja i poboljšao atletski izgled Avenisa 125. Lagani prednji blatobran doprinosi lakoći upravljanja i oštrom dizajnu prednjeg kraja.
Zatamnjeni vizir se nalazi malo iznad maske upravljača, poboljšavajući oštar stil prednjeg kraja naglašavajući potencijal Avenisa 125.
Prilagođeni 5-inčni multifunkcionalni TFT LCD ekran u boji pruža jasne i visokokvalitetne informacione ekrane koji vam omogućavaju da budete potpuno informisani o svim sistemima motocikla i obezbeđuju vitalne informacije o trenutnom statusu u stvarnom stanju. Ručna ili automatska podešavanja za prelazak između dnevnog (belog) i noćnog (crnog) režima prikaza omogućavaju vam maksimalnu vidljivost u bilo koje doba dana i u svakoj vožnji.
Vertikalno postavljen par šestougaonih LED svetala za vožnju, povrh LED pozicionog svetla, pomaže stvaranju elegantnog, kompaktnog izgleda sa futurističkom privlačnošću koja simbolizuje Suzuki dizajn.
LED zadnje kombinovano svetlo montirano na zadnjem blatobranu doprinosi sportskom dizajnu koji čini da GSX-8R izgleda još agresivnije u zadnjem delu..
Ergonomska postavka prekidača na volanu maksimizira jednostavnost i efikasnost rukovanja, omogućavajući vam pristup svim kontrolama dok se fokusirate na put ispred sebe. Izaberite režime, vršite podešavanja i prilagodbe za svaki S.I.R.S. kontrolni sistem jednostavno rukovanjem prekidačima MODE i UP/DOWN na levom delu upravljača..
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | Avenis 125 | |
Tip | 4-taktni, 1-cilindrični, vazdušno hlađen, SOHC | |
Kubikaža | 124 | |
Prečnik x hod | 52.5 mm x 57.4 mm | |
Menjač | CVT | |
Snaga motora | 9ks (6.4 kW) | |
Obrtni moment | 10Nm | |
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 1.895 mm | |
Ukupna širina | 710 mm | |
Ukupna visina | 1.175 mm | |
Međuosovinski razmak | 1265 mm | |
Udaljenost podloge | 160 mm | |
Ukupna masa | 107.00 kg | |
Visina sedišta | 780 mm | |
Oslanjanje napred | Teleskopska, opruga, ulje | |
Oslanjanje nazad | Zadnja viljuška, opruga, uljno amortizovanje | |
Kočnice napred | Disk | |
Kočnice nazad | Doboš | |
Pneumatik napred | 90/90-12, tubeles | |
Pneumatik nazad | 90/100-10, tubeles | |
Zapremnina rezervoara | 5.2 l |