SEP je razvojni koncept koji stoji iza nove generacije Suzuki motora koji kombinuju visok nivo efikasnosti potrošnje goriva sa odličnim performansama ubrzanja. BURGMAN STREET 125EX dalje unapređuje ovaj koncept uvodeći Suzuki Eco Performance Alpha (SEP- α) tehnologiju motora sa motorom za automatsko zaustavljanje i pokretanje (start/stop) (EASS) i Suzukijev novi "Silent Start" sistem po prvi put na Suzuki skuteru ili motociklu.
Sistem automatskog zaustavljanja i pokretanja motora (EASS) u praznom hodu* automatski se isključuje i ponovo pokreće motor kada se zaustavi kako bi se smanjio vreme u kome radi u praznom hodu. Ovo smanjuje potrošnju goriva i emisije štetnih gasova, te se pokazuje veoma korisnim kada se zaustavljate zbog semafora ili vozite u saobraćajnoj stani/kreni gužvi.
Sistem tihog pokretanja gotovo nečujno pokreće motor i radi u kombinaciji sa funkcijom zaustavljanja u praznom hodu EASS-a kako bi ponovo pokrenuo motor kada okrenete gas da biste nastavili vožnju. Motor oživljava glatko, kao da je radio sve vreme, pružajući prefinjenije iskustvo vožnje nego na bilo kom prethodnom Suzuki skuteru.
Potrošnja goriva je niska i iznosi 1,9 L/100 km (52,6 km/L)**, a emisija CO2 meri samo 44 g/km* u WMTC režimu testiranja sa EASS-om.
SEP-a motor radi briljantno, pružajući impresivno ubrzanje i trenutni odgovor na suptilno okretanje gasa. Njegov snažan izlazni obrtni moment ističe se u stani/kreni, čak i kada nosite saputnika.
Iskusićete trenutno ubrzanje sa suptilnim okretanjem gasa jer motor isporučuje maksimalnu snagu od 6,3 kW pri 6.500 O/Min i maksimalni obrtni moment od 10,0 N•m pri 5.500 O/Min.
SOHC dizajn motora sa vazdušnim hlađenjem čini ga pouzdanim pogonom koji je lak za održavanje i ekonomičan za rad. Štaviše, kompaktan je i lagan, karakteristika koja doprinosi okretnijem rukovanju i maksimalnom povećanju udobnosti i korisnosti.
Šasija BURGMAN STREET 125EX modela je projektovana da pruži luksuznu udobnost, solidne performanse i lakoću rukovanja u većini situacija u urbanoj vožnji.
Umereno čvrsto podešavanje prednjeg ogibljenja pomaže da se ostvari glatka vožnja. Prednje i zadnje ogibljenje su fino podešeni i pažljivo usklađeni sa gumama i točkovima kako bi se postigla fina ravnoteža stabilnosti, solidne performanse držanja na putu, okretno rukovanje i udobnost.
BURGMAN STREET 125EX se oslanja na DUNLOP D307 N tubeles gume postavljenim na livene aluminijumske felne koje su dizajnirane da rade jednako dobro kao što izgledaju. Odlično prilagođene evropskim uslovima na putevima, ove gume pomažu u postizanju vrhunskih performansi i uglađenije vožnje, posebno na kaldrmi i drugim neravnim putevima.
Suzukijev kombinovani kočioni sistem* potpomaže dobro izbalansirano kočenje tako što raspoređuje silu kočenja na prednji i zadnji točak prilikom pritiska poluge leve kočnice.
Kočioni disk prečnika 190 mm napred i doboš kočnica 130 mm pozadi doprinose obezbeđivanju stabilne zaustavne moći.
Njegovo dugačko međuosovinsko rastojanje od 1.290 mm pomaže da BURGMAN STREET 125EX obezbedi odličnu pravolinijsku stabilnost, bilo da se vozi solo, nosi saputnik ili je natovaren opremom.
BURGMAN STREET 125EX se sa lakoćom nosi sa neravninama, neravnim površinama i drugim neravninama na putu zahvaljujući velikom klirensu od 160 mm** i veličini zadnje gume.
Rezervoar za gorivo zapremine 5,5 litara radi u kombinaciji sa motorom koji štedi gorivo kako bi se postigla autonomija od približno 289 kilometara*** i koja štedi vaš novčanik i pomaže u smanjenju učestalosti i povezanih problema sa zaustavljanjem radi punjenja goriva.
Dugo sedište BURGMAN STREET 125EX modela je dobro podstavljeno, dizajnirano da maksimizira udobnost i pruža dovoljno prostora i vama i vašim saputnicima. Crveni šavovi dodaju naglasak eleganciji.
Aluminijumski nogostup suvozača se sklapaju kako bi vašem saputniku pružile veću udobnost i uredno se sklanjaju kada se ne koriste.
Podna ploča izdašnih proporcija omogućava fleksibilnost u pozicioniranju stopala što vam pomaže da zadržite udoban položaj za vožnju, a izrezani dizajn na zadnjoj strani takođe olakšava penjanje i silazak sa skutera.
Zadnji nosač sa integrisanim rukohvatom je ugrađen kao standardna oprema. Nosač se može koristiti za montiranje opcionog zadnjeg kofera sa originalnom dodatnom opremom.
Vetrobransko staklo postavljeno na karoseriju pomaže u poboljšanju udobnosti, a istovremeno dodaje i dodatnu notu elegantnog stila.
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | Scooter 125 | |
Tip | 4-taktni, 1-cilindrični, vodom hlađen, SOHC | |
Kubikaža | 125 | |
Prečnik x hod | 57 mm x 48.8 mm | |
Menjač | CVT | |
Snaga motora | 8 kw (11 KS) / 8.000 rpm | |
Obrtni moment | 10 Nm / 6.300 rpm | |
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 1.905 mm | |
Ukupna širina | 740 mm | |
Ukupna visina | 1.140 mm | |
Međuosovinski razmak | 1290 mm | |
Udaljenost podloge | 160 mm | |
Ukupna masa | 112.00 kg | |
Visina sedišta | 780 mm | |
Oslanjanje napred | Teleskopska, opruga, ulje | |
Oslanjanje nazad | Zadnja viljuška, opruga, uljno amortizovanje | |
Kočnice napred | Disk | |
Kočnice nazad | Doboš | |
Pneumatik napred | 90/90-12, tubeles | |
Pneumatik nazad | 100/80-12, tubeles | |
Zapremnina rezervoara | 5.5 l |