Tečno hlađeni DOHC 90-stepeni V2 motor od 1037 cm3 isporučuje obilje konjskih snaga, obilan obrtni moment i dobru ekonomičnost goriva, dok u isto vreme zadovoljava Euro 5 emisione standarde.
Šestostepeni menjač je optimizovan za glatko prebacivanje od prvog do petog stepena prenosa, čineći ubrzanje brzim i glatkim, dok odnos za šestu brzinu čini vožnju na autoputu udobnijom, prijatnijom i lakšom za kontrolu.
Suzuki pomoćni sistem kvačila (SCAS) pruža sigurno upravljanje istim uz minimalni otpor na poluzi kvačila koji smanjuje zamor. U isto vreme osigurava pozitvian prenos snage prilikom ubrzana i glatko usporavanje prilikom promene stepena prenosa naniže.
Suzuki Dual Spark tehnologija koristi dve iridijumske svećice, po jednu za svaki cilindar, što doprinosi glatkoj isporuci snage, niskoj potrošnji goriva, niskim emisijama, linearnom odzivu na gas, lakom pokretanju motora i stabilnom radu u praznom hodu.
Veoma kruti, lagani kovani klipovi projektovani korišćenjem FEM analize postižu idealnu krutost, težinu i izdržljivost.
Klipovi se kreću unutar prečnika cilindara obloženog Suzuki kompozitnim elektrohemijskim materijalom (SCEM) koji su integrisani u gornji deo bloka agregata radi male težine, povećane izdržljivosti, smanjenog trenja i odličnog odvođenja toplote.
Elektronska tela gasa ne koriste mehaničke sajle. Osećaj doziranja gasa je lagan, gladak i linearan. Leptir ventil svakog tela gasa se otvara i zatvara nezavisno kako bi se postigla preciznija kontrola gasa i pomoglo da se ostvari stabilniji rad u praznom hodu.
Izduvni sistem 2-u-1 stvara prijatnu notu koja pristaje V2 motoru. Njegov visokoefikasni katalizator pomaže u usaglašavanju sa Euro 5 standardima za emisiju izduvnih gasova, dok istovremeno maksimizira izlaznu snagu i ukupne performanse.
Izduvni ventili punjeni natrijumom pomažu u smanjenju temperature u komori za sagorevanje. Ovo ne samo da rezultira boljom efikasnošću punjenja i boljim osećajem za rad motora, već doprinosi i poboljšanju izdržljivosti ventila.
Svaki cilindar se napaja preko injektora za gorivo sa 10 rupa, koji se nalazi ispod tela gasa na usisnoj grani. Ovo stvara dobru atomizaciju goriva za superiornu efikasnost sagorevanja i nisku potrošnju goriva.
TI-ISC (Integrisana kontrola broja obrtaja u praznom hodu) je ključ za V-STROM-ovu funkciju pomoći pri niskom broju obrtaja koja neprimetno prilagođava broj obrtaja u praznom hodu tokom stajanja u mestu i vožnje pri maloj brzini za glatku isporuku snage i manju mogućnost zastoja rada motora.
Usklađen sa efikasnim izduvnim sistemom, Suzuki sistem za pulsno sekundarno ubrizgavanje vazduha (PAIR) ubrizgava svež vazduh u izduvne otvore kako bi optimizovao kontrolu emisije bez žrtvovanja performansi.
Veliki kapacitet hladnjaka je dizajniran da zadovolji hlađenje usled velike snage motora. Temperatura rashladne tečnosti se stabilizuje preko termostatski kontrolisanog ventilatora za hlađenje.
Da bi se naglasio motor, bronzana završna obrada je primenjena na poklopce glave cilindra, poklopac kvačila, poklopac magneta i kućište vodene pumpe za upečatljiv kontrast sa crnim kućištem radilice.
Ram sa duplim gredama izrađen od legure aluminijuma, je deo V-STROM proverenog aluminijumskog rama, izdržljiv i balansira između težinu i krutosti za optimalno rukovanje. Uključuje aluminijumske odlive i ekstrudirane aluminijumske delove da daju pravu količinu gipkosti i snage celokupnoj strukturi krutosti legure.
Potpuno podesiva KYB prednja viljuška sa prečnikom štapova od 43 mm obezbeđuju sportsku, ali uglađenu vožnju u različitim uslovima. Štapovi prednje viljuške imaju podesivo predopterećenje opruge plus regulatore kompresije i povrata.
Tokico prednje četvoroklipne kočione čeljusti su radijalno montirane i uparene sa dvostrukim plutajućim diskovima prečnika 310 mm. Ove efikasne čeljusti su povezane sa ABS i kombinovanim kočionim sistemima za sigurno zaustavljanje.
Vetrobran je podesiv po visini i pomaže u smanjenju umora tokom dugih vožnji tako što smanjuje buku nastalu od vetra i sprečava udarce od istog. Može se ručno podesiti na 11 različitih pozicija u rasponu visine od 50 mm.
Konusni aluminijumski upravljač je oblikovan tako da bude udoban, dizajniran da pruži pozitivnu kontrolu vožnje po asfaltiranim putevima i da ponude pravi stepen krutosti i optimalnu širinu prianjanja za pružanje pozitivne kontrole.
Podeljeni dizajn sedišta vozača postiže vizuelno privlačan izgled i udoban uspravan položaj za vožnju koji smanjuje umor, čak i kada prelazite velike udaljenosti. Visina sedišta vozača se može podići za 20 mm.
Bočne strane dvobojnog sedišta su prekrivene teksturnim materijalom visokog prianjanja koji pomaže vama i vašem suvozaču da ostanete povezani sa motociklom.
Bridgestone BATTLAX ADVENTURE A41 gume su postavljene na felne od livenog aluminijuma sa 10 kraka. Prednje gume 110/80R19 i zadnje gume 150/70R17 doprinose agilnosti i pozitivnom prianjanju, bilo da je površina puta suva ili mokra.
Retrovizori dopunjuju čvrsti stil modela V-STROM 1050 sa dizajnom koji takođe pruža odličnu vizuelnu potvrdu praćenja saobraćaja.
Aluminijumski nogostupi prekriveni gumom pomažu vam da bolje manevrišete motociklom na različitim površinama puta, a istovremeno pružaju udobnost prilikom putovanja na velike udaljenosti.
Rezervoar za gorivo ima izdašnih 20L kapaciteta, a njegov oblik i zaštitni poklopac su dizajnirani za tanak spoj rezervoara i sedišta koji povećava udobnost prilikom vožnje.
Uska šasija, zahvaljujući uskom V2 dizajnu motora, rezervoaru za gorivo i ukrasnom sedištu, pomaže vašim nogama da lako dopru do tla.
Aluminijumski štitnik kartera sa glatkom završnom obradom i tretmanom od aluminijuma, štiti prednji deo motora od blata i drugih krhotina.
5-inčna TFT LCD multifunkcionalna instrument tabla u boji vas drži u potpunosti svesnim svih sistema i podešavanja motocikla i pruža vitalne informacije o radnom statusu u realnom vremenu. Obrtomer takođe služi kao programabilni indikator broja obrtaja.
LCD ekran prikazuje brzinomer, obrtomer, autonomiju, postavku tempomata, trenutno podešenu brzinu tempomata, postavku kontrole zadržavanja na uzbrdici, odometar, dvostruki parcijalni odometar, odabrani stepen prenosa, temperaturu rashladne tečnosti, temperaturu okoline, indikator zamrzavanja, indikator obrtaja motora, prosečnu potrošnju goriva, trenutnu potrošnju goriva, SDMS režim, ABS režim, režim kontrole proklizavanja, kvik šifter (uključen/isključen), merač nivoa goriva, 12-časovni sat, voltmetar i servisni podsetnik.
LCD ekran takođe ima funkciju koja vam omogućava da prikažete velika iskačuća upozorenja i alarme. Podešavanja ručnog ili automatskog prebacivanja za dnevni (beli) i noćni (crni) režim prikaza omogućavaju vam da maksimizirate vidljivost u bilo kom času i u bilo kojoj situaciji vožnje.
Prekidači na upravljaču su dizajnirani za intuitivan rad kako bi se maksimizirala lakoća i efikasnost rada tako da možete pristupiti svim kontrolama dok se fokusirate na put ispred vas.
Izbor režima vožnje, podešavanje i prilagođavanje za svaki S.I.R.S. sistem može da se uradi jednostavnim korišćenjem prekidača MODE i UP/DOWN na levom upravljaču. Pored toga, možete brzo uključiti ili nastaviti tempomat pomoću namenskog dugmeta na desnom prekidaču upravljača.
USB port je pogodno smešten na levoj strani instrument table. Ovaj spojeni priključak je idealan za punjenje pametnih telefona.
Ispod suvozačevog sedišta nalazi se 12V DC utičnica. Ova praktična utičnica se može koristiti za punjenje ili napajanje niza električnih uređaja.
Prednji oklop ima pravougaoni LED far za odlično osvetljenje puta i staze.
LED zadnje zadnje i stop svetlo sa jasnim sočivom nude visoku vidljivost, nisku potrošnju struje i odličnu izdržljivost.
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | V-Storm 1050 | |
Tip | 4-taktni, hlađen tečnošću, DOHC, 90° V-2 | |
Kubikaža | 1.037 | |
Prečnik x hod | 100 mm x 66 mm | |
Menjač | 6-stepeni mehanički | |
Snaga motora | 79 kW (106 PS) / 8.500 rpm | |
Obrtni moment | 101 Nm / 4.000 rpm | |
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 2.265 mm | |
Ukupna širina | 940 mm | |
Ukupna visina | 1.515 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.555 mm | |
Udaljenost podloge | 165 mm | |
Ukupna masa | 242.00 kg | |
Visina sedišta | 855 mm | |
Oslanjanje napred | Obrnuta teleskopska, opruga, uljno amortizovanje | |
Oslanjanje nazad | Link tip, opruga, uljno amortizovanje | |
Kočnice napred | Dvostruki disk | |
Kočnice nazad | Disk | |
Pneumatik napred | 110/80R19M/C 59V, tubeless | |
Pneumatik nazad | 150/70R17M/C 69V, tubeless | |
Zapremnina rezervoara | 20 l |