Elektronska tela gasa ne koriste mehaničke sajle. Osećaj doziranja gasa je lagan, gladak i linearan. Leptir ventil svakog tela gasa se otvara i zatvara nezavisno kako bi se postigla preciznija kontrola gasa i pomoglo da se ostvari stabilniji rad u praznom hodu.
Izduvni sistem 2-u-1 stvara prijatnu notu koja pristaje V2 motoru. Njegov visokoefikasni katalizator pomaže u usaglašavanju sa Euro 5 standardima za emisiju izduvnih gasova, dok istovremeno maksimizira izlaznu snagu i ukupne performanse.
Izduvni ventili punjeni natrijumom pomažu u smanjenju temperature u komori za sagorevanje. Ovo ne samo da rezultira boljom efikasnošću punjenja i boljim osećajem za rad motora, već doprinosi i poboljšanju izdržljivosti ventila.
Svaki cilindar se napaja preko injektora za gorivo sa 10 rupa, koji se nalazi ispod tela gasa na usisnoj grani. Ovo stvara dobru atomizaciju goriva za superiornu efikasnost sagorevanja i nisku potrošnju goriva.
TI-ISC (Integrisana kontrola broja obrtaja u praznom hodu) je ključ za V-STROM-ovu funkciju pomoći pri niskom broju obrtaja koja neprimetno prilagođava broj obrtaja u praznom hodu tokom stajanja u mestu i vožnje pri maloj brzini za glatku isporuku snage i manju mogućnost zastoja rada motora.
Usklađen sa efikasnim izduvnim sistemom, Suzuki sistem za pulsno sekundarno ubrizgavanje vazduha (PAIR) ubrizgava svež vazduh u izduvne otvore kako bi optimizovao kontrolu emisije bez žrtvovanja performansi.
Veliki kapacitet hladnjaka je dizajniran da zadovolji hlađenje usled velike snage motora. Temperatura rashladne tečnosti se stabilizuje preko termostatski kontrolisanog ventilatora za hlađenje.
Da bi se naglasio motor, bronzana završna obrada je primenjena na poklopce glave cilindra, poklopac kvačila, poklopac magneta i kućište vodene pumpe za upečatljiv kontrast sa crnim kućištem radilice.
Tečno hlađeni DOHC 90-stepeni V2 motor od 1037 cm3 isporučuje obilje konjskih snaga, obilan obrtni moment i dobru ekonomičnost goriva, dok u isto vreme zadovoljava Euro 5 emisione standarde.
Šestostepeni menjač je optimizovan za glatko prebacivanje od prvog do petog stepena prenosa, čineći ubrzanje brzim i glatkim, dok odnos za šestu brzinu čini vožnju na autoputu udobnijom, prijatnijom i lakšom za kontrolu.
Suzuki pomoćni sistem kvačila (SCAS) pruža sigurno upravljanje istim uz minimalni otpor na poluzi kvačila koji smanjuje zamor. U isto vreme osigurava pozitvian prenos snage prilikom ubrzana i glatko usporavanje prilikom promene stepena prenosa naniže.
Suzuki Dual Spark tehnologija koristi dve iridijumske svećice, po jednu za svaki cilindar, što doprinosi glatkoj isporuci snage, niskoj potrošnji goriva, niskim emisijama, linearnom odzivu na gas, lakom pokretanju motora i stabilnom radu u praznom hodu.
Veoma kruti, lagani kovani klipovi projektovani korišćenjem FEM analize postižu idealnu krutost, težinu i izdržljivost.
Klipovi se kreću unutar prečnika cilindara obloženog Suzuki kompozitnim elektrohemijskim materijalom (SCEM) koji su integrisani u gornji deo bloka agregata radi male težine, povećane izdržljivosti, smanjenog trenja i odličnog odvođenja toplote.
Ram sa duplim gredama izrađen od legure aluminijuma, je deo V-STROM proverenog aluminijumskog rama, izdržljiv i balansira između težinu i krutosti za optimalno rukovanje. Uključuje aluminijumske odlive i ekstrudirane aluminijumske delove da daju pravu količinu gipkosti i snage celokupnoj strukturi krutosti legure. Ležište sedišta pruža dobru podršku ulaznom opterećenju sa neasfaltiranih površina.
Geometrija šasije za V-STROM 1050DE ima duže međuosovinsko rastojanje, veći ugao prednje viljuške, veći klirens i širi hvat upravljača od V-STROM 1050 kako bi se obezbedila stabilnost i upravljivost koja je posebno pogodna za vožnju po neasfaltiranim površinama, a istovremeno pruža udoban položaj za vožnju. Takođe uključuje dužu aluminijumsku zadnju viljušku sa poboljšanom torzionom krutošću koja podržava povećani hod vešanja i duže međuosovinsko rastojanje što čini veću stabilnost i okretnije rukovanje prilikom vožnje po makadamskim putevima.
Potpuno podesiva KYB prednja viljuška sa prečnikom štapova od 43 mm obezbeđuju sportsku, ali uglađenu vožnju u različitim uslovima. Štapovi prednje viljuške imaju podesivo predopterećenje opruge plus regulatore kompresije i povrata.
Tokico prednje četvoroklipne kočione čeljusti su radijalno montirane i uparene sa dvostrukim plutajućim diskovima prečnika 310 mm. Ove efikasne čeljusti su povezane sa ABS i kombinovanim kočionim sistemima za sigurno zaustavljanje.
Točkovi sa žbicam i aluminijumskom felnom od 21 inča na prednjem točku bolje podnose udarce prilikom istraživanja staza i drugih grubih površina uz odličnu stabilnost i kontrolu.
Velika 21-inčne prednja i 17-inčna zadnja Dunlop TRAILMAX MIXTOUR avantur gume imaju polu-blok šaru gazećeg sloja i prilagođenu unutrašnju strukturu koja pruža solidno prianjanje i performanse koje želite kada istražujete zahtevne terene.
Trodelna konstrukcija prednjeg blatobrana čini jači, čvršći nosač montiran na prednju viljušku i napravljen je da izdrži udarce i ogrebotie na grubim terenima za vožnju poput makadamskih puteva.
Konusni aluminijumski upravljač koristi deblje cevi i aluminijum mekšeg kvaliteta za optimalno savijanje i bolje apsorbovanje neravnina kako bi uzbudljiva vožnja po gruboj podlozi bila manje zamorna vašim rukama. Široki hvat poboljšava upravljivost, posebno kada stojite na nogostupima prilikom savladavanja grubih površina.
Široki i čvrsti čelični nogostupi dizajnirani su da ponude veću stabilnost kada stojite na njima tokom vožnje.
Dizajn sedišta sa fiksnom visinom smanjuje težinu, a istovremeno postiže veću krutost. Ovo izdržljivo sedište bolje podnosi povratne informacije kada se vozi po neasfaltiranim površinama i lako se prilagođava promenama težine dok menjate položaj da biste savladali teren. Opciona viša i niža sedišta su takođe dostupna kao originalna Suzuki dodatna oprema.
Bočne strane dvobojnog sedišta su prekrivene teksturnim materijalom visokog prianjanja koji pomaže vama i vašem suvozaču da ostanete povezani sa motociklom.
Uska šasija, zahvaljujući uskom V2 dizajnu motora, rezervoaru za gorivo i ukrasnom sedištu, pomaže vašim nogama da lako dopru do tla.
Rezervoar za gorivo ima izdašnih 20L kapaciteta, a njegov oblik i zaštitni poklopac su dizajnirani za tanak spoj rezervoara i sedišta koji povećava udobnost prilikom vožnje.
Zatamljen vetrobran je dizajniran da maksimizira vidljivost kada istražujete staze i makadamske puteve. Čak i sa svojom malom visinom, ovo vetrobransko staklo efikasno smanjuje buku vetra i sprečava udare kako bi se obezbedila udobnost za vozača.
Retrovizori dopunjuju čvrsti stil modela V-STROM 1050DE sa dizajnom koji takođe pruža odličnu vizuelnu potvrdu praćenja saobraćaja.
Ostala stabdardba oprema za V-STROM 1050DE koja ga čini spremnim za izlete uključuje čvrsti aluminijumski štitnik kartera i snažan pogonski lanac.
Aluminijumski štitnik kartera sa glatkom završnom obradom i tretmanom od aluminijuma, štiti prednji deo motora od blata i drugih krhotina.
Stabilan centralni štender vam pomaže pri servisiranju motocikla ili utovaru prtljaga.
Štinik od pada je standardna oprema i dovoljno je čvrsta je da zaštiti okvir i druge ranjive delove u slučaju da motocikl padne. Takođe je korisno za montiranje seta svetla za maglu koji se prodaje zasebno ili druge dodatne opreme.
5-inčna TFT LCD multifunkcionalna instrument tabla u boji vas drži u potpunosti svesnim svih sistema i podešavanja motocikla i pruža vitalne informacije o radnom statusu u realnom vremenu. Obrtomer takođe služi kao programabilni indikator broja obrtaja.
LCD ekran prikazuje brzinomer, obrtomer, autonomiju, postavku tempomata, trenutno podešenu brzinu tempomata, postavku kontrole zadržavanja na uzbrdici, odometar, dvostruki parcijalni odometar, odabrani stepen prenosa, temperaturu rashladne tečnosti, temperaturu okoline, indikator zamrzavanja, indikator obrtaja motora, prosečnu potrošnju goriva, trenutnu potrošnju goriva, SDMS režim, ABS režim, režim kontrole proklizavanja, kvik šifter (uključen/isključen), merač nivoa goriva, 12-časovni sat, voltmetar i servisni podsetnik.
LCD ekran takođe ima funkciju koja vam omogućava da prikažete velika iskačuća upozorenja i alarme. Podešavanja ručnog ili automatskog prebacivanja za dnevni (beli) i noćni (crni) režim prikaza omogućavaju vam da maksimizirate vidljivost u bilo kom času i u bilo kojoj situaciji vožnje.
Prekidači na upravljaču su dizajnirani za intuitivan rad kako bi se maksimizirala lakoća i efikasnost rada tako da možete pristupiti svim kontrolama dok se fokusirate na put ispred vas.
Izbor režima vožnje, podešavanje i prilagođavanje za svaki S.I.R.S. sistem može da se uradi jednostavnim korišćenjem prekidača MODE i UP/DOWN na levom upravljaču. Pored toga, možete brzo uključiti ili nastaviti tempomat pomoću namenskog dugmeta na desnom prekidaču upravljača.
USB port je pogodno smešten na levoj strani instrument table. Ovaj spojeni priključak je idealan za punjenje pametnih telefona.
Ispod suvozačevog sedišta nalazi se 12V DC utičnica. Ova praktična utičnica se može koristiti za punjenje ili napajanje niza električnih uređaja.
Prednji oklop ima pravougaoni LED far za odlično osvetljenje puta i staze.
LED zadnje zadnje i stop svetlo sa jasnim sočivom nude visoku vidljivost, nisku potrošnju struje i odličnu izdržljivost.
Lagani LED pokazivači pravca sa maliom potrošnjom struje su svetli i jasno vidljivi.
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | V-Storm 1050 | |
Tip | 4-taktni, hlađen tečnošću, DOHC, 90° V-2 | |
Kubikaža | 1.037 | |
Prečnik x hod | 100 mm x 66 mm | |
Menjač | 6-stepeni mehanički | |
Snaga motora | 79 kW (106 PS) / 8.500 rpm | |
Obrtni moment | 101 Nm / 4.000 rpm | |
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 2.390 mm | |
Ukupna širina | 960 mm | |
Ukupna visina | 1.505 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.595 mm | |
Udaljenost podloge | 190 mm | |
Ukupna masa | 252.00 kg | |
Visina sedišta | 880 mm | |
Oslanjanje napred | Obrnuta teleskopska, opruga, uljno amortizovanje | |
Oslanjanje nazad | Link tip, opruga, uljno amortizovanje | |
Kočnice napred | Dvostruki disk | |
Kočnice nazad | Disk | |
Pneumatik napred | 90/90-21M/C 54H sa unutrašnjom gumom | |
Pneumatik nazad | 150/70R17M/C 69H tubeles | |
Zapremnina rezervoara | 20 l |