Suzukijev paralelni dvostruki DOHC agregat od 776 cm3, sa 4 ventila po cilindru isporučuje ravnotežu između glatke, kontrolisane snage kod niskog broja obrtaja i performansi najvišeg nivoa pri vožnji sa visokim brojem obrtaja. Iako ima veliki obrtni moment i snagu, agregat je lak za kontrolu, sa glatkim odzivom na gas i privlačnom prirodom koja pruža zadovoljavajuće iskustvo vožnje, bilo da uživate u solo vožnji ili sa suvozačem. Njegov lagan agregat kompaktnih dimenzija pomaže u postizanju najefikasnije geometrije šasije za povećanje performansi.
Njegov dizajn radilice od 270 stepeni pruža glatku vožnju, dosta obrtnog momenta, pozitivnu vuču i prijatan zvuk sličan Suzukijevim V-dvostrukim agregatima. Pored toga, okretanje ručice od 450 stepeni između paljenja cilindara produžava vreme između impulsa snage omogućavajući zadnjem točku da povrati vuču, što je posebno korisno kada se izlazi iz krivina ili vozi po rastresitim površinama.
Suzuki Cross Balancer je patentirani* biaksijalni primarni balanser koji postavlja svoja dva kontratega pod uglom od 90° u odnosu na radilicu da bi suzbio vibracije i doprineo nesmetanom radu. Takođe pomaže da se ostvari lagani pogon koji je kompaktniji od napred ka nazad.
Iridijumske svećice donose brojne prednosti, uključujući poboljšane performanse hlađenja, povećanu snagu varnice i doprinose većoj efikasnosti sagorevanja i ekonomičnosti goriva i veći interval zamene.
Unapređene iridijumske svećice velikog intervala zamene doprinose većim performansama sistema za hlađenje. Rezultat toga jeste bolja efikasnost sagorevanja i smanjena potrošnja goriva.
2-u-1 izduvni sistem je dizajniran da proizvede ugodnu notu koja pristaje paralelnom dvostrukom agregatu. Karakteristike uključuju dvostepeni katalizator unutar kolektora koji pomaže u zadovoljavanju Euro 5 standarda emisije.
Šestostepeni menjač ima prenosne odnose koji daju glatko menjanje brzina i uzbudljivo ubrzanje, bilo da se menjač normalno ili se koristi rad bez kvačila dvosmernog sistema Quick Shift.
Suzuki sistem asistencije kvačila (SCAS) pomaže u smanjenju zamaranja tokom dugih vožnji i doprinosi glatkom menjanju brzina.
* Patent odobren u Japanu za biaksijalni primarni sistem regova radilice koji postavlja svoja dva tega pod uglom od 90° u odnosu na radilicu.
Šasija je projektovana da pruži odlične performanse u krivinama i obezbedi sigurno i stabilno upravljanje u svim uslovima vožnje. Svaki aspekt njegovog dizajna takođe daje prednost udobnosti dok minimizira umor prilikom putovanja na velike udaljenosti.
V-STROM 800 dizajniran je da obezbedi maksimalnu stabilnost i upravljivost, kao i položaj za vožnju koji efikasno raspoređuje težinu napred i pozadi i pruža udobnost na dugim putovanjima.
Čvrst čelični okvir pruža odličnu stabilnost na pravcu, doprinosi okretnom rukovanju i dobro se ponaša pri brzinama na autoputu, dok u isto vreme ima pravu meru fleksibilnosti koja pomaže povećavanju udobnosti pri dugim vožnjama ili prelasku na druge terene.
Šine sedišta su napravljene tako da mogu da izdrže dodatnu težinu putnika ili opterećene gornjeg i bočnih kofera, i imaju uski profil koji pomaže da se motocikl bolje kontroliše.
V-STROM 800 koristi duple prednje kočne čeljusti sa četiri klipa, radijalno montirane, spojene sa dvostrukim diskovima spoljašnjeg prečnika od 310 mm koji obezbedjuju sigurnost, snagu prilikom zaustavljanja i kočenje koje se može lako kontrolisati za optimalne performanse na putu. Zadnja kočnica ima disk spoljašnjeg prečnika 260 mm i koristi kliznu čeljust sa jednim klipom.
Točkovi od livenog aluminijuma sa 7 krakova su projektovani za optimalne performanse pri dugim vožnjama, dizajnirani za snagu i imaju karakterističan "V" oblik na svakom kraku. Opremljeni su Dunlop pneumaticima (profila 110/80R19 i 150/70R17), koji imaju unutrašnju strukturu prilagođenu isključivo za V-STROM 800. Ove gume doprinose okretnom rukovanju, adekvatnom prijanjanju i stabilnosti pri velikim brzinama.
V-STROM 800 poseduje atraktivnu i čvrstu aluminijumsku viljušku jedinstvenog oblika koja je projektovana za optimalne performanse. Aluminijumska konstrukcija poboljšava mogućnost praćenja i odziv zadnjeg oslanjanja, doprinoseći lakoj i udobnijoj vožnji.
Volan napravljen od jakog, ali fleksibilnog aluminijuma pozicioniran je da doprinose udobnom položaju za vožnju u svim uslovima.
Čvrsto sedište za vozača je dizajnirano za maksimalnu udobnost i minimalan umor, čak i kada krećete na velike udaljenosti. Gušća pena poboljšava udobnost i za vozača i za putnika prilikom dugih putovanja.
Položaj za vožnju je udoban i pruža dovoljno prostora, čak i kada se vozite u tandemu sa montiranim opcionim gornjim i bočnim koferima. Dizajn takođe omogućava vozaču da pomeri svoju težinu napred radi veće kontrole pri izlasku iz krivina ili vožnji po labavim površinama.
Aluminijumski oslonac za noge prekriven gumom pruža sigurnu osnovu i udobnost pri dugim vožnjama. Gumirani čelični stubovi za noge pričvršćeni na držače od livenog aluminijuma postižu pravu ravnotežu udobnosti i podrške putniku.
Vetrobran podesiv po visini je dizajniran da pomogne u smanjenju umora tokom dugih vožnji smanjenjem buke vetra. Karakteristike uključuju oblik i veličinu definisane i optimizovane kroz opsežna ispitivanja u aerotunelu i CAE analizu.
Zadnji nosač* sa integrisanim hvataljkama je zgodan za nošenje dodatne opreme i olakšava utovar opreme ili montiranje opcionih gornjih kofera koji su dostupni kao originalna dodatna oprema.
Dizajn V-STROM 800 postavlja trend koji uvodi novu eru funkcionalne lepote i simbolizuje budućnost Suzuki dizajna, iako u potpunosti poštuje karakteristike njegovog V-STROM nasleđa.
Visok vetrobran, liveni aluminijumski točkovi i prednji pneumatik od 19 inča na prvi pogled pokazuju da je V-STROM 800 opremljen za udobnost pri svakoj avanturi.
* Maksimalna nosivost: 10 kg
5-inčna TFT LCD multifunkcionalna instrument tabla u boji ima jasno čitljiv prikaz bogatog spektra informacija. Ne samo da vozača drži u potpunosti svesnim o svim sistemima i podešavanjima motocikla, već takođe pruža važne informacije u realnom vremenu.
LED farovi i LED poziciono svetlo pomažu u stvaranju funkcionalnog izgleda sa potpuno modernim dizajnom karakterističnom za Suzuki i novu eru sofisticiranog avanturističkog stila.
LED pokazivači pravca i LED zadnje svetlo obezbeđuju jasnu vidljivost i praktičnu izdržljivost.
USB (Tip-A) port* ugrađen na levoj strani multifunkcionalne instrument table obezbeđuje izlaz do 5V i maksimalnu struju od 2A.
Ergonomski raspored prekidača na volanu maksimizira lakoću i efikasnost rada tako da možete intuitivno pristupiti svim kontrolama dok se fokusirate na put ispred sebe.
* Korišćenje USB port-a dok motor radi u praznom hodu ili na kontaktu može da isprazni akumulator. Vodite računa o pražnjenju akumulatora kada koristite USB port.
* Ne koristite kada perete motocikl ili kada pada kiša.
* Pričvrstite poklopac kada se USB port ne koristi.
- Suzuki inteligentni sistem vožnje (S.I.R.S.) sadrži nekoliko naprednih elektronskih sistema za pomoć vozaču koji optimizuju performanse prema promenljivim potrebama i preferencijama svakog vozača. Čineći V-STROM 800 upravljivijim, predvidljivijim i manje zamornim za vožnju, ovi sistemi vam pomažu da se vozite sa većim samopouzdanjem, bilo da idete na velike udaljenosti, nosite opremu ili samo idete u dnevnu vožnju.
-Suzuki birač režima vožnje (SDMS) omogućava da slobodno birate između tri različita karakteristična režima izlazne snage kako bi odgovarali različitim uslovima vožnje ili vašim željama. Dok sva tri režima na kraju daju maksimalnu snagu motora na visokom nivou, kontrola nad nivoom odziva gasa i karakteristikama obrtnog momenta svakog režima vam omogućava da vozite sa većim samopouzdanjem i zadovoljstvom.
Režim A (aktivan)
Pruža najoštriji odgovor dok dajete gas. Karakteristike obrtnog momenta su podešene da isporuče uzbudljivo ubrzanje dok se gas intenzivira.
Režim B (osnovni)
Odlikuje se mekšim odzivom na gas i linearnijom krivom isporuke snage. Podešavanja su prilagođena kako bi motocikl bio lakši za kontrolu i pogodan za svakodnevnu vožnju.
Režim C (udobnost)
Nudi još mekši odziv na gas i nežnije karakteristike obrtnog momenta. Ovaj režim je koristan kada se vozi po mokrim ili klizavim površinama.
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | V-Storm 800 M3 | |
Tip | 4-taktni, 2-cilindrični, vodeno-hlađeni, DOHC | |
Kubikaža | 776 cm3 (47.4 cu. in.) | |
Prečnik x hod | 84.0 mm x 70.0 mm (3.3 in. x 2.8 in.) | |
Menjač | 6-stepeni, u konstantnoj sprezi | |
Snaga motora | 84,3 PS (62,0 kW) / 8.500 O/Min | |
Obrtni moment | 8.500 O/Min | |
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 2,255 mm (88.8 in.) mm | |
Ukupna širina | 905 mm (35.6 in.) mm | |
Ukupna visina | 1,355 mm (53.3 in.) mm | |
Međuosovinski razmak | 1,515 mm (59.6 in.) mm | |
Udaljenost podloge | 185 mm | |
Ukupna masa | 223.00 kg | |
Visina sedišta | 825 mm | |
Oslanjanje napred | Obrnuta teleskopska viljuška, opruga, uljno amortizovanje | |
Oslanjanje nazad | Lančani tip, opruga, uljno amortizovanje | |
Kočnice napred | Dupli disk | |
Kočnice nazad | Disk | |
Pneumatik napred | 110/80R19M/C 59V bez unutrašnje gume | |
Pneumatik nazad | 150/70R17M/C 69V bez unutrašnje gume | |
Zapremnina rezervoara | 20 L (5.3 /4.4 US/lmp gal) l |