Koristeći inženjering SV650 uličnog modela, V-Strom 650/XT vodeno hlađen, DOHC, V-dvostruki motor je podešen da isporučuje čistu, snažnu snagu u svom radnom opsegu.
Klipovi presvučeni smolom niskog trenja i cilindri presvučeni SCEM-om pomažu u postizanju velike kilometraže za vodeći opseg putovanja u klasi.
Elegantni izduvni sistem 2-u-1 prolazi ispod šasije kako bi se smanjila težina, centralizovala masa i obezbedio prostor za uski zadnji deo (i opcioni prtljag).
Izduvni sistem ima dva katalizatora i koristi povratnu informaciju O2 elektronskom sistemu za ubrizgavanje goriva kako bi proizveo optimalnu efikasnost sagorevanja i smanjio emisije na neverovatno nizak nivo.
Sistem ubrizgavanja goriva koristi Suzukijev inovativni SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) na kućištima leptira za gas od 39 mm. Sekundarne prigušne ventile kontroliše servo motor za nesmetanu isporuku snage.
Injektori za gorivo sa 10 rupa sa dugim nosom na svakom kućištu gasa poboljšavaju raspršivanje goriva za bolju efikasnost sagorevanja uz smanjenje potrošnje goriva.
Suzukijeva patentirana integrisana kontrola brzine u praznom hodu (TI-ISC) u kućištu gasa stabilizuje brzinu motora u praznom hodu i pomaže u smanjenju emisije izduvnih gasova. Sistem je kompaktan i lagan.
Suzukijeva funkcija asistencije pri niskom broju obrtaja koristi TI-ISC za neprimetno podešavanje brzine motora kako bi nesmetano isporučio snagu tokom startovanja iz mesta i vožnje pri maloj brzini. Takođe pomaže u smanjenju mogućnosti da vozač odugovlači motocikl.
Kontrolni modul motora (ECM) pomaže u realizaciji najsavremenijeg upravljanja motorom i ima poboljšana podešavanja koja odgovaraju ažuriranim usisnim i izduvnim sistemima, što rezultira boljom ekonomičnošću goriva i linearnim odzivom na gas.
Lagani, čvrsti aluminijumski ram doprinosi laganom rukovanju i odličnoj stabilnosti.
Prednje viljuške od 43 mm sa prednaprezanjem koje se podešavaju oprugom i zadnje vešanje u obliku veze kombinovane su sa podešavanjem prigušenja odskoka i ručnim podešavanjem predopterećenja opruge, olakšavaju upravljanje motociklom.
Sportski liveni aluminijumski točkovi sa 10 krakova na V-Stromu 650 pomažu da se maksimizira sposobnost držanja puta I stabilnost motocikla.
V-Strom 650 XT ima točkove sa žičanim krakovima sa aluminijumskim naplatcima koji bolje apsorbuju udarce na grubim površinama zbog fleksibilnog karaktera krakova.
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | V-Storm 650 enduro | |
Tip | 4-taktni, vodeno hlađen, dvocilindrični V motor postavljen pod uglom od 90 stepeni, sa po dve bregaste osovine | |
Kubikaža | 645 | |
Prečnik x hod | 81 mm x 62.6 mm | |
Menjač | 6-stepeni mehanički | |
Snaga motora | 52 kw (70 PS) / 8.800 rpm | |
Obrtni moment | 62 Nm / 6.500 rpm | |
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 2.275 mm | |
Ukupna širina | 835 mm | |
Ukupna visina | 1.405 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.560 mm | |
Udaljenost podloge | 170 mm | |
Ukupna masa | 213.00 kg | |
Visina sedišta | 835 mm | |
Oslanjanje napred | Teleskopska viljuška, spiralna opruga, uljni amortizer | |
Oslanjanje nazad | Centralni opružni član, spiralna opruga, uljniamortizer | |
Kočnice napred | Dvostruki disk | |
Kočnice nazad | Disk | |
Pneumatik napred | 110/80R19M/C 59V, tubeless | |
Pneumatik nazad | 150/70R17M/C 69V, tubeless | |
Zapremnina rezervoara | 20 l |