Ekskluzivni agregat* u klasi* 645cm³ DOHC V-Twin motor proizvodi konjske snage bogate obrtnim momentom dok je u skladu sa najnovijim standardima emisije.
Primarna ravnoteža V Twin konfiguracije motora od 90 stepeni tako dobro minimizira vibracije da motoru nije potrebna teška balansna osovina koja oduzima snagu.
Energetski efikasan motor ima jedinstvene klipove koji su konstruisani korišćenjem metode elemenata (FEM) za postizanje optimalne krutosti i težine.
Svaki klip ima poseban sloj smole, a ostali klizni delovi su kalibrisani radi manjeg trenja i veće izdržljivosti – prvi put za Suzuki motocikl.
Suzukijevi inovativni klipni prstenovi u obliku slova L doprinose smanjenju gasa izduvavanjem, što rezultira manjim emisijama i većom efikasnošću sagorevanja.
Cilindri presvučeni Suzuki kompozitnim elektrohemijskim materijalom (SCEM) smanjuju trenje i poboljšavaju prenos toplote i izdržljivost.
Obe glave cilindra poseduju originalnu Suzukijevu tehnologiju Dual Spark za veću efikasnost sagorevanja, bolju ekonomičnost goriva i čistiju emisiju.
Sistem za ubrizgavanje goriva koristi inovativni Suzuki Dual Throttle ventil (SDTV) sa 39mm kućištima leptira za gas. Sekundarni ventili za gas se kontrolišu servo motorom za nesmetanu isporuku snage i optimalnu efikasnost sagorevanja.
Injektori za gorivo sa 10 rupa i dugim nosom na svakom kućištu gasa poboljšavaju atomizaciju goriva za bolju efikasnost sagorevanja i istovremeno smanjujući potrošnju goriva.
Elektronski sistem ubrizgavanja goriva koristi povratnu informaciju O2 i precizan senzor usisnog pritiska za optimalnu efikasnost sagorevanja u različitim uslovima kako bi se emisije izduvnih gasova smanjile na neverovatno nizak nivo.
Suzukijeva patentirana integrisana kontrola brzine u praznom hodu (TI-ISC) u kućištu leptira za gas olakšava startovanje, stabilizuje brzinu motora u praznom hodu i pomaže u smanjenju emisije izduvnih gasova. Sistem je kompaktan i lagan.
Lagani, čvrsti aluminijumski ram doprinosi laganom rukovanju i odličnoj stabilnosti.
Prednje viljuške od 43 mm sa prednaprezanjem koje se podešavaju oprugom i zadnje vešanje u obliku veze kombinovane su sa podešavanjem prigušenja odskoka i ručnim podešavanjem predopterećenja opruge, olakšavaju upravljanje motociklom.
Sportski liveni aluminijumski točkovi sa 10 krakova na V-Stromu 650 pomažu da se maksimizira sposobnost držanja puta I stabilnost motocikla.
V-Strom 650 XT ima točkove sa žičanim krakovima sa aluminijumskim naplatcima koji bolje apsorbuju udarce na grubim površinama zbog fleksibilnog karaktera krakova.
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | Sport Touring GSX 650 | |
Tip | 4-taktni, 2-cilindrični, vodom hlađen, V pod 90°, DOHC | |
Kubikaža | 645 | |
Prečnik x hod | 81 mm x 62.6 mm | |
Menjač | 6-stepeni mehanički | |
Snaga motora | 56 kw (75 KS) / 8.500 rpm | |
Obrtni moment | 64 Nm / 8.100 rpm | |
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 2.140 mm | |
Ukupna širina | 760 mm | |
Ukupna visina | 1.090 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.445 mm | |
Udaljenost podloge | 135 mm | |
Ukupna masa | 198.00 kg | |
Visina sedišta | 790 mm | |
Oslanjanje napred | Teleskopska viljuška, spiralna opruga, uljni amortizer | |
Oslanjanje nazad | Centralni opružni član, spiralna opruga, uljniamortizer | |
Kočnice napred | Dvostruki disk | |
Kočnice nazad | Disk | |
Pneumatik napred | 120/70ZR17M/C (58W), tubeless | |
Pneumatik nazad | 160/60ZR17M/C (69W), tubeless | |
Zapremnina rezervoara | 14.5 l |