Agregat GSX-S1000 (GT) proizvodi široku, glatku krivu obrtnog momenta kroz puni opseg obrtaja.
GSX-S1000 (GT) pruža predvidljiv i kontrolisan odziv gasa sa vrhunskom snagom kako bi vam pružio uzbudljivo iskustvo vožnje.
Profili bregaste osovine smanjuju podizanje i preklapanje ventila kako bi se poboljšale emisije i uravnotežile performanse motora i vozne sposobnosti kako bi se poboljšala kontrola.
Suzukijev legendarni dizajn Twin Swirl Combustion Chamber (TSCC) je mašinski urađen u glavu cilindra koja, zajedno sa klipovima sa ravnim vrhom, postiže optimalan odnos kompresije od 12,2:1, pomažući da se isporuči širok raspon snage u čitavom opsegu obrtaja.
Aluminijumski klipovi, liveni su sa optimalnom krutošću i težinom.
Ventilacioni otvori između cilindara smanjuju gubitak pumpanja u kućištu radilice tako da motor može da isporuči više snage i obrtnog momenta.
Elektronski gas doprinosi glatkom i kontrolisanom odzivu, posebno kada koristite gas da biste ubrzali iz ugla.
Samo gledajući dizajn šasije, možete osetiti koliko je okretan, upravljiv i zabavan za vožnju. Svaki aspekt odražava inženjering fokusiran na pružanje odlične upravljivosti i kontrole, bilo da se vozite gradskim ulicama, po krivudavim planinskim putevima,
FALI TEKST???
Šasija je kompaktna I lagana. Njegov aluminijumski ram omogućava okretno rukovanje i odličnu sposobnost držanja puta. Novi konusni upravljač sa širim zahvatom i revidiranim uglom smanjuju količinu sile potrebne za upravljanje, doprinoseći poboljšanom osećaju kontrole. Ove šipke se kombinuju sa pozitivnom podrškom novog sedišta dizajniranog za sportsku vožnju, tanke karoserije i područja za držanje kolena kako bi se postigao udoban uspravni položaj za vožnju.
Suzuki Drive Mode Selector vam omogućava da slobodno birate između tri različita režima izlaznih karakteristika. Dok sva tri na kraju isporučuju maksimalnu snagu motora, finija kontrola nad nivoom odziva gasa i karakteristikama obrtnog momenta pri ubrzanju omogućava vam da maksimizirate mogućnosti motocikla i najbolje odgovarate različitim uslovima vožnje ili vašim željama. Rezultat je veće samopouzdanje i zadovoljstvo u vožnji, bilo da se krećete na velike udaljenosti sa punom opremom i suvozačem ili sami uživate u sportskoj vožnji.
Režim A
(aktivan)
Oštar odziv na gas i uzbudljivo ubrzanje dok dodajete gas čine ovaj režim dobrim za uživanje u sportskoj vožnji po krivudavim putevima po lepom vremenu.
Režim B
(osnovni)
Mekši, linearniji odgovor na gas ima za cilj da učini motocikl upravljivijim i udobnijim na dugim putovanjima ili kada se vozite po gradu.
Režim C
(udobnost)
Ipak, mekši odgovor i nežnija isporuka snage dok zavćete ručicu gasa čine motocikl poslušnijim i upravljivijim na putovanjima, kada se vozite sa suvozačem, kada se vozite po mokrim ili klizavim putevima i kada želite da se opustite i uživate u vožnji kući nakon dugog izleta.
Ova karakteristika standardne opreme vam omogućava da menjate brzine nagore ili naniže bez pritiskanja ručice kvačila. Kada je aktiviran, sistem isporučuje čiste, glatke promene stepena prenosa sa skoro neprekidnim ubrzanjem. Prebacivanje u niži stepen prenosa je takođe brzo i glatko, delimično zahvaljujući automatskom svetlucanju bez upotrebe ruku i kočenju motorom koji rade u harmoniji kako bi se stvorilo zadovoljavajuće iskustvo.
Bez dvosmernog sistema brze promene, potrebno je pet ručnih operacija za povećanje stepena prenosa i četiri za niže. Motocikl smanjuje svaki na samo jedan pokret stopala. Ovo smanjuje umor vozača tako što u velikoj meri smanjuje broj potrebnih operacija u situacijama koje zahtevaju ponovljeno menjanje stepena prenosa. Vozač može iskoristiti prednosti sistema ili odlučiti da ga isključi kada više voli da menja brzinu na konvencionalni način.
Koristi TI-ISC (Integrisanu kontrolu brzine u praznom hodu na kućištu gasa) za neprimetno povećanje brzine motora i suzbijanje zastoja motora kada se krećete sa mirovanja ili vozite pri malim brzinama. Pomoć pri niskom broju obrtaja pomaže da se obezbedi bolja kontrola i rad u saobraćaju za zaustavljanje i kretanje i radi u skladu sa Suzukijevim sistemom za pomoć pri kvačilu (SCAS) kako bi se ostvario još glatkiji i lakši start.
Uz Suzuki Easy Start, jedan brzi pritisak na dugme za startovanje vam omogućava da pokrenete motor bez povlačenja poluge kvačila, a motor startera se automatski isključuje čim se motor upali. Kao funkcija koja se koristi na svakom izletu, ovaj sistem čini vaše iskustvo vožnje još prijatnijim i praktičnijim.
Dok je zadržao čist, oštar izgled i uzbudljiv zvuk, izduvni sistem 4-2-1 je potpuno redizajniran i podešen kako bi pomogao u zadovoljavanju Euro 5 standarda o emisiji, maksimiziranju ukupnih performansi i poboljšanju kvaliteta izduvnih gasova. Promene uključuju novi raspored iza kolektora, novu strukturu komore i dodavanje drugog katalitičkog pretvarača unutar komore. Redizajnirana struktura spojnih cevi između parova cilindara povećava performanse sistema za ubrizgavanje sekundarnog vazduha, što poboljšava sposobnost prečišćavanja izduvnih gasova. Pored toga, kolektor je sada neznatno duži i Suzuki sistem za podešavanje izduvnih gasova (SET) postavljen je malo drugačije.
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | Sport Touring GSX-S 999 | |
Tip | 4-taktni, 4-cilindrični, vodom hlađen, DOHC | |
Kubikaža | 999 | |
Prečnik x hod | 73.4 mm x 59 mm | |
Menjač | 6-stepeni mehanički | |
Snaga motora | 153 PS (110 kW) / 10.000 rpm | |
Obrtni moment | 108 Nm / 9.500 rpm | |
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 2.115 mm | |
Ukupna širina | 810 mm | |
Ukupna visina | 1.215 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.460 mm | |
Udaljenost podloge | 140 mm | |
Ukupna masa | 226.00 kg | |
Visina sedišta | 810 mm | |
Oslanjanje napred | Inverted Teleskopska viljuška, spiralna opruga, uljni amortizer | |
Oslanjanje nazad | Centralni opružni član, spiralna opruga, uljni amortizer | |
Kočnice napred | Dvostruki disk | |
Kočnice nazad | Disk | |
Pneumatik napred | 120/70ZR17M/C (58W), tubeless | |
Pneumatik nazad | 190/50ZR17M/C (73W), tubeless | |
Zapremnina rezervoara | 19 l |