Suzuki - GSX-S 1000 ABS

Sport Touring / GSX-S 1000 ABS

Minimalistička maska sa oštrim linijama koje okružuju naslagane šestougaone LED farove formiraju kompaktan prednji deo novog dizajna. Ove oštre linije nastavljaju svoju putanju preko kontrastne mase masivnog rezervoara za gorivo, pojačavajući osećaj dobro izvajanog atletizma i mišićne snage. To je agresivan stav čistokrvnog uličnog borca koji odiše potencijalom performansi, a istovremeno odražava pažnju na detalje usmerene na pružanje vrhunskog iskustva vožnje.

Nezavisna sedišta za vozača i suvozača Novo vozačko sedište je dizajnirano za udobnu sportsku vožnju. Pruža veću podršku prema zadnjoj ivici, slobodu kretanja i prekriven je kožom koja pruža dobro prianjanje.

Akcijska cena: 11.300€
Način finansiranja: Plati 3.390€ i vozi GSX-S 1000 za 120€ mesečno!

999 cm³
Kubikaza
153 PS (110 kW) / 10.000 rpm
Snaga
226.00 kg
Težina

MOTOR

Agregat GSX-S1000 (GT) proizvodi široku, glatku krivu obrtnog momenta kroz puni opseg obrtaja.

GSX-S1000 (GT) pruža predvidljiv i kontrolisan odziv gasa sa vrhunskom snagom kako bi vam pružio uzbudljivo iskustvo vožnje.

Profili bregaste osovine smanjuju podizanje i preklapanje ventila kako bi se poboljšale emisije i uravnotežile performanse motora i vozne sposobnosti kako bi se poboljšala kontrola.

Suzukijev legendarni dizajn Twin Swirl Combustion Chamber (TSCC) je mašinski urađen u glavu cilindra koja, zajedno sa klipovima sa ravnim vrhom, postiže optimalan odnos kompresije od 12,2:1, pomažući da se isporuči širok raspon snage u čitavom opsegu obrtaja.

Aluminijumski klipovi, liveni su sa optimalnom krutošću i težinom.

Ventilacioni otvori između cilindara smanjuju gubitak pumpanja u kućištu radilice tako da motor može da isporuči više snage i obrtnog momenta.

Elektronski gas doprinosi glatkom i kontrolisanom odzivu, posebno kada koristite gas da biste ubrzali iz ugla.


Šasija

Samo gledajući dizajn šasije, možete osetiti koliko je okretan, upravljiv i zabavan za vožnju. Svaki aspekt odražava inženjering fokusiran na pružanje odlične upravljivosti i kontrole, bilo da se vozite gradskim ulicama, po krivudavim planinskim putevima,
FALI TEKST???
Šasija je kompaktna I lagana. Njegov aluminijumski ram omogućava okretno rukovanje i odličnu sposobnost držanja puta. Novi konusni upravljač sa širim zahvatom i revidiranim uglom smanjuju količinu sile potrebne za upravljanje, doprinoseći poboljšanom osećaju kontrole. Ove šipke se kombinuju sa pozitivnom podrškom novog sedišta dizajniranog za sportsku vožnju, tanke karoserije i područja za držanje kolena kako bi se postigao udoban uspravni položaj za vožnju.


Tehnologija

Suzuki režimi vožnje (SDMS)

Suzuki Drive Mode Selector vam omogućava da slobodno birate između tri različita režima izlaznih karakteristika. Dok sva tri na kraju isporučuju maksimalnu snagu motora, finija kontrola nad nivoom odziva gasa i karakteristikama obrtnog momenta pri ubrzanju omogućava vam da maksimizirate mogućnosti motocikla i najbolje odgovarate različitim uslovima vožnje ili vašim željama. Rezultat je veće samopouzdanje i zadovoljstvo u vožnji, bilo da se krećete na velike udaljenosti sa punom opremom i suvozačem ili sami uživate u sportskoj vožnji.

Režim A (aktivan) Oštar odziv na gas i uzbudljivo ubrzanje dok dodajete gas čine ovaj režim dobrim za uživanje u sportskoj vožnji po krivudavim putevima po lepom vremenu.

Režim B (osnovni) Mekši, linearniji odgovor na gas ima za cilj da učini motocikl upravljivijim i udobnijim na dugim putovanjima ili kada se vozite po gradu.

Režim C (udobnost) Ipak, mekši odgovor i nežnija isporuka snage dok zavćete ručicu gasa čine motocikl poslušnijim i upravljivijim na putovanjima, kada se vozite sa suvozačem, kada se vozite po mokrim ili klizavim putevima i kada želite da se opustite i uživate u vožnji kući nakon dugog izleta.

Dvosmerni sistem brze promene brzine (BI QUICK SHIFT SYSTEM)

Ova karakteristika standardne opreme vam omogućava da menjate brzine nagore ili naniže bez pritiskanja ručice kvačila. Kada je aktiviran, sistem isporučuje čiste, glatke promene stepena prenosa sa skoro neprekidnim ubrzanjem. Prebacivanje u niži stepen prenosa je takođe brzo i glatko, delimično zahvaljujući automatskom svetlucanju bez upotrebe ruku i kočenju motorom koji rade u harmoniji kako bi se stvorilo zadovoljavajuće iskustvo.

Bez dvosmernog sistema brze promene, potrebno je pet ručnih operacija za povećanje stepena prenosa i četiri za niže. Motocikl smanjuje svaki na samo jedan pokret stopala. Ovo smanjuje umor vozača tako što u velikoj meri smanjuje broj potrebnih operacija u situacijama koje zahtevaju ponovljeno menjanje stepena prenosa. Vozač može iskoristiti prednosti sistema ili odlučiti da ga isključi kada više voli da menja brzinu na konvencionalni način.

Pomoć pri niskom broju obrtaja (LOW RPM ASSIST)

Koristi TI-ISC (Integrisanu kontrolu brzine u praznom hodu na kućištu gasa) za neprimetno povećanje brzine motora i suzbijanje zastoja motora kada se krećete sa mirovanja ili vozite pri malim brzinama. Pomoć pri niskom broju obrtaja pomaže da se obezbedi bolja kontrola i rad u saobraćaju za zaustavljanje i kretanje i radi u skladu sa Suzukijevim sistemom za pomoć pri kvačilu (SCAS) kako bi se ostvario još glatkiji i lakši start.

Suzuki Easy Start Sistem

Uz Suzuki Easy Start, jedan brzi pritisak na dugme za startovanje vam omogućava da pokrenete motor bez povlačenja poluge kvačila, a motor startera se automatski isključuje čim se motor upali. Kao funkcija koja se koristi na svakom izletu, ovaj sistem čini vaše iskustvo vožnje još prijatnijim i praktičnijim.

Novi izduvni sistem

Dok je zadržao čist, oštar izgled i uzbudljiv zvuk, izduvni sistem 4-2-1 je potpuno redizajniran i podešen kako bi pomogao u zadovoljavanju Euro 5 standarda o emisiji, maksimiziranju ukupnih performansi i poboljšanju kvaliteta izduvnih gasova. Promene uključuju novi raspored iza kolektora, novu strukturu komore i dodavanje drugog katalitičkog pretvarača unutar komore. Redizajnirana struktura spojnih cevi između parova cilindara povećava performanse sistema za ubrizgavanje sekundarnog vazduha, što poboljšava sposobnost prečišćavanja izduvnih gasova. Pored toga, kolektor je sada neznatno duži i Suzuki sistem za podešavanje izduvnih gasova (SET) postavljen je malo drugačije.

Tehnički podaci

MOTOR
Naziv Sport Touring GSX-S 999
Tip 4-taktni, 4-cilindrični, vodom hlađen, DOHC
Kubikaža 999
Prečnik x hod 73.4 mm x 59 mm
Menjač 6-stepeni mehanički
Snaga motora 153 PS (110 kW) / 10.000 rpm
Obrtni moment 108 Nm / 9.500 rpm
Veličina i osnovni podaci
Ukupna dužina 2.115 mm
Ukupna širina 810 mm
Ukupna visina 1.215 mm
Međuosovinski razmak 1.460 mm
Udaljenost podloge 140 mm
Ukupna masa 226.00 kg
Visina sedišta 810 mm
Oslanjanje napred Inverted Teleskopska viljuška, spiralna opruga, uljni amortizer
Oslanjanje nazad Centralni opružni član, spiralna opruga, uljni amortizer
Kočnice napred Dvostruki disk
Kočnice nazad Disk
Pneumatik napred 120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Pneumatik nazad 190/50ZR17M/C (73W), tubeless
Zapremnina rezervoara 19 l
`

Video