Prečnik cilindra je obložen postupkom Suzuki kompozitnog elektrohemijskog materijala (SCEM). Prvobitno razvijen za trke i dokazan na stazi, SCEM promoviše bolje odvođenje toplote, smanjuje trenje i postiže konzistentnu zaptivku otpornu na habanje na klipnim prstenovima za veću izdržljivost motora.
GSX-8S koristi injektore za gorivo sa 10 rupa i dugim telom koje gura 343 kpa visokog pritiska koji maksimiziraju raspršivanje goriva za bolju efikasnost sagorevanja i manju potrošnju goriva.
Ulazni sistem kontrole za hlađenje pomaže u održavanju konstantne temperature motora i uklanjanju grubog rada u praznom hodu dok se motor zagreva po hladnom vremenu.
Suzuki Clutch Assist System (SCAS) pomaže u smanjenu zamora tokom dugih vožnji i doprinosi uglađenijoj promeni stepena prenosa.
Šestostepeni menjač usvaja prenosne odnose koji daju glatko prebacivanje i uzbudljivo ubrzanje, bilo da se menja normalno ili koristi dvosmerni kvik šifter za promenu stepena prenosa bez upotrebe kvačila.
Izduvni sistem 2-u-1 je konstruisan da proizvede ugodnu notu koja pristaje novom rednom dvocilindričnom motoru, a njegov prepoznatljiv kratki dizajn prigušivača u velikoj meri doprinosi stvaranju lepog dizajna. Dvostepeni katalizator pomaže u zadovoljavanju Euro 5 standarda emisije izduvnih gasova.
* Na osnovu Suzuki istraživanja od novembra 2022.
** Dodeljen patent za dvoosni primarni balans koji postavlja svoja dva balansera pod uglom od 90° u odnosu na radilicu.
Suzukijev novi paralelni dvocilindrični DOHC motor od 776 cm3, sa 4 ventila po cilindru kombinuje glatku snagu koja se može kontrolisati od niskih obrtaja u minuti sa prijatnim osećajem performansi pri visokom broju obrtaja. Obrtni moment je i moćan, ali i lak za kontrolu, sa glatkim odzivom na gas i privlačnom prirodom koja pruža zadovoljavajuće iskustvo vožnje, bilo da uživate u solo vožnji ili da nosite saputnika.
Uzak agregat sa kompaktnim dimenzijama prednjeg i zadnjeg kraja koje pomažu u postizanju najefikasnije geometrije šasije za povećanje performansi.
Njegov dizajn radilice od 270 stepeni pruža glatku vožnju, dosta obrtnog momenta, pozitivno prianjenje, prijatan zvuk i notu motora sličnu onoj kod V2 motora.
Takođe predstavlja "Suzuki Cross Balancer". Prvi biaksijalni primarni balanser na serijskom motociklu koji postavlja svoja dva balansera pod uglom od 90° u odnosu na radilicu*, ovaj patentirani** mehanizam potiskuje vibracije kako bi doprineo nesmetanom radu, dok njegov dizajn takođe pomaže da se ostvari lakša pogonska jedinica koja je kompaktnija.
Velike krutosti, lagani kovani klipovi projektovani korišćenjem FEM analize postižu idealnu krutost, težinu i izdržljivost. Anodizirane glave i konusna obrada unutar otvora za osovinicu za prenos opterećenja i ublažavanje naprezanja doprinose poboljšanoj izdržljivosti. Klipovi se kreću na balansiranim klipnjačama koje odlikuju pouzdanost i visok nivo tehničke sposobnosti po kojima je Suzuki poznat.
Šasija je projektovana da bude tanka, kompaktna, lagana, veoma agilna i idealno prilagođena za podršku paralelnom dvocilindričnom motoru visokih performansi. Svaki aspekt odražava snažan fokus na odlično rukovanje i kontrolu, kao i na minimiziranje umora.
Veoma kruta nova čelična šasija doprinosi udobnosti, stabilnosti u pravolinijskoj vožnji i okretnom rukovanju.
Izložene šine sedišta pružaju čvrstu potporu, a istovremeno doprinose vitkom izgledu i ogoljenom izgledu funkcionalne lepote.
Dugo međuosovinsko rastojanje (1.465 mm) doprinosi stabilnosti u pravolinijskoj vožnji. Uprkos tome, ukupna geometrija šasije pomaže da se obezbedi agilno upravljanje, sposobnost skretanja i udoban položaj za vožnju sa efikasnom raspodelom težine napred-pozadi, a dizajn i dalje čini da motocikl izgleda kompaktno.
Duple radijalno postavljene prednje kočione čeljusti deluju na plutajuće diskove ø310 mm kako bi obezbedili sigurnu snagu zaustavljanja i performanse kočenja koje se mogu kontrolisati. Zadnja kočnica ima disk spoljašnjeg prečnika 240 mm i koristi kliznu kočionu čeljust sa jednim klipom.
KYB obrnuta prednje viljuška sa hodom od 130 mm pruža uglađenu, kontrolisanu vožnju i ima stabilne karakteristike amortizovanja što je čini pogodnomm, za sportsku vožnju i za vožnju na duge staze.
Podesivo zadnje KYB zadnje ogibljenje doprinosi agilnosti i stabilnosti. Namensko zadnje ogibljenje KYB sa mono-amortizerom link tipa je postavljeno da doprinese stabilnosti i agilnosti u pravolinijskoj vožnji, čak i kada se prevozi saputnik. A podešavanja su optimizovana da bi se ostvarila agilna upravljivost i predvidljivo upravljanje u krivinama.
Lagani liveni aluminijumski točkovi doprinose agilnom upravljanju i sportskom, futurističkom izgledu oštrog stila GSX-8S-a.
Gume Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 nove generacije (120/70ZR17 napred; 180/55ZR17 pozadi) doprinose okretnom, predvidljivom upravljanju i sportskim performansama. Pneumatici imaju unutrašnju konstrukciju prilagođenu posebnom dizajnu da odgovara karakteristikama GSX-8S-a i da rade optimalno, kao i novo jedinjenje silicijum dioksida koje poboljšava prianjanje u mokrim uslovima i trajnu otpornost na habanje.
Poseduje laganu aluminijumsku zadnju viljušku jedinstvenog oblika sa poboljšanom torzionom krutošću koja doprinosi agilnosti, stabilnosti i udobnosti u vožnji.
Konusni aluminijumski upravljač doprinosi pozitivnoj kontroli i uspravnom položaju za vožnju koji nudi udobnost u kombinaciji sa sportskim iskustvom vožnje.
Rezervoar za gorivo zapremine 14L ima zadivljujuće tanak dizajn jedinstven za GSX-8S.
Sedište vozača je dizajnirano za udobnu sportsku vožnju. Pruža čvrstu podršku prema zadnjoj ivici, oblikovan je tako da nudi slobodu kretanja i prekriven je kožom koja pruža pozitivno prianjanje. Glatko zaobljene ivice sedišta takođe olakšavaju postavljanje stopala na tlo kada se zaustavite. Odvojeno sedište uključuje ručni kaiš za vašeg saputnika.
Uske, čiste linije motocikla i repa su u kontrastu sa mišićnom masom u centru, pomažući da se ostvari oštra, upečatljiva silueta sa trenutno prepoznatljivim iskonskim prisustvom. Izloženi delovi sa ponosom ističu mehaničku privlačnost motora, šasije i drugih funkcionalnih komponenti. Sve zajedno, stajling stvara agresivan, futuristički orijentisan izgled koji je tanak, kompaktan, dobro izbalansiran i spreman za akciju.
Usvajajući koncept dizajna, „ikonu za novu eru funkcionalne lepote“, Suzukijev dizajnerski tim je zasnovao svoje stilske ciljeve GSX-8S-a na sledeće tri ključne reči. „Nova era“ odražava cilj stvaranja potpuno modernog dizajna koji postavlja trend za uzbudljivu novu generaciju motocikala. „Vizuelna struktura“ odražava cilj izlaganja funkcionalnih delova motocikla, farbanja i pojednostavljenja šasije i grafika kako bi se stavila u središte pažnje visceralna privlačnost njegovih strukturnih elemenata. „Ikona“ odražava cilj da se stvori jedinstvena futuristička silueta sa ikoničnim prisustvom koja je trenutno prepoznatljiva sa distance i koja simbolizuje budućnost Suzuki dizajna.
MOTOR | ||
---|---|---|
Naziv | GSXS-8S | |
Tip | 4-taktni, dvocilindrični, hlađen tečnošću, DOHC | |
Kubikaža | 776 | |
Prečnik x hod | 84.0 mm x 70.0 mm | |
Menjač | Šestostepeni, u konstantnoj sprezi | |
Snaga motora | 83 ks | |
Obrtni moment | 78 Nm | |
Veličina i osnovni podaci | ||
Ukupna dužina | 2115 mm | |
Ukupna širina | 775 mm | |
Ukupna visina | 1105 mm | |
Međuosovinski razmak | 1465 mm | |
Udaljenost podloge | 145 mm | |
Ukupna masa | 202.00 kg | |
Visina sedišta | 810 mm | |
Oslanjanje napred | Prednje ogibljenje Obrnuta teleskopska, opruga, uljno amortizovanje | |
Oslanjanje nazad | Link tip, opruga, uljno amortizovanje | |
Kočnice napred | Disk, dupli | |
Kočnice nazad | Disk | |
Pneumatik napred | 120/70ZR17M/C (58W) tubeless | |
Pneumatik nazad | 180/55ZR17M/C (73W) tubeless | |
Zapremnina rezervoara | 14 l |